امام جمعه بندر انزلی در گفتگو با 8دی:

برخی می خواهند صورت مسئله اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را پاک کنند

امام جمعه انزلی گفت: در صندوق ذخیره فرهنگیان حقوق فرهنگیان تضعیف شده و جامعه از این درد بزرگ رنج می برد.

برخی می خواهند صورت مسئله اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان را پاک کنند

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه دستگاه های مختلفی هستند که در بررسی های تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان نقش دارند، اظهار داشت: رسیدگی به موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان منحصر به دولت و وزارت آموزش و پرورش نیست و یقینا عده ای در تلاشند تا با متخلفان برخورد کنند.
وی با اعلام اینکه گمانه زنی ها مبنی بر عدم برخورد با متخلفان صندوق ذخیره فرهنگیان صحیح نیست، افزود: دستگاه قضایی و سازمان بازرسی یقینا در این بخش ورود کرده و به نتیجه هایی نیز دست یافته است.
امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه برخی ها در تلاشند تا صورت مسئله را در صندوق ذخیره فرهنگیان پاک کنند، گفت: برخی ها در تلاشند تا این القا را در جامعه ایجاد کنند که برداشت های متعارف در صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاس نیست بلکه تنها یک وام است.
حجت الاسلام شمس الدین با تاکید بر اینکه اگر موضوع مورد اتهام در صندوق ذخیره فرهنگیان وام هم باشد تخلف است، اظهار کرد: در صندوق ذخیره فرهنگیان حقوق فرهنگیان تضعیف شده و جامعه از این درد بزرگ رنج می برد.
وی تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان را امری آشکار و صریح اعلام کرد و گفت: اعطای وام خلاف عرف بانکی صورت گرفته و بدون بهره و گاها با بهره بسیار کم به صاحبانش تعلق گرفته است.
امام جمعه بندر انزلی مرجع عنوان گذاری تخلف یا اختلاس را بر عهده دستگاه های بررسی کننده گذاشت و گفت: ممکن است دستگاه ها بر اساس پیگیری هایشان موضوع تخلف را اختلاس شناسایی کنند و یا ممکن است در بررسی ها تنزل به خرج دهند و اختلاس را به وام تغییر نام دهند.
وی با بیان اینکه وام کم بهره یا بدون بهره و یا اختلاس هر دو موجب تضییع حقوق فرهنگیان شده، گفت: باید هرچه سریعتر دستگاه های نظارتی و بازرسی گزارش های خود را تدوین کنند و در اختیار مردم بگذارند و با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه