دبیر هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با 8دی:

وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا قابل پیش بینی بود / سیاستهای آمریکا در مقابله با ایران غیرقابل تغییر است

دبیر هیئت رئیسه مجلس سیاست های کلی آمریکا در مقابل ایران را همچنان ظالمانه توصیف کرد و گفت: وضع تحریم های جدید از سوی این کشور برای ایران قابل پیش بینی بود.

وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا قابل پیش بینی بود / سیاستهای آمریکا در مقابله با ایران غیرقابل تغییر است

علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، تحریم های جدید آمریکا علیه ایران را نابحق و غیر قابل دفاع خواند و اظهار داشت: غیر از بدقولی از آمریکا نمی توان انتظار دیگری داشت.

وی با بیان اینکه کلیات نظام سیاسی آمریکا قابل تغییر نیست، افزود: با تغییر دولت ها سیاست های کلی تغییری نمی کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار نظر نامزدهای انتخابات آمریکا را فقط در حد شعار دانست و گفت: ممکن است نامزدهای انتخابات آمریکا در زمان انتخابات شعار هایی داده باشند اما نظام سیاسی آمریکا هر اجازه ای را به رئیس جمهوری آن کشور نمی دهد.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی سیاست های کلی آمریکا در مقابله با ایران را تغییر ناپذیر خواند و بیان کرد: رفتار های ایران نیز در مقابله با آمریکا تغییر ناپذیر است.

یوسف نژاد با اعلام اینکه برای ما فرقی نمی کند که رئیس جمهور آمریکا چه کسی باشد، خاطرنشان کرد: برای ایران از اینکه رئیس جمهور آمریکا از جمهوری خواه باشد یا دموکرات چه فرقی می کند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید نیروهای داخلی کشور اتحاد داشته باشند، افزود: باید انسجام و اتفاق در داخل کشور حفظ شود و به فکر چاره برای کشور خود باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به اینکه حفظ و تقویت ظرفیت های کشور برای ما مهم است، گفت: احتمال اینکه تحریم های جدید علیه ایران وضع شود وجود داشت.

یوسف نژاد وضع تحریم های ظالمانه علیه ایران را از پیش بینی های مقام معظم رهبری برشمرد و اذعان داشت: جایی که احساس شده است غرب در اجرای تعهدات خود در برجام کم کاری و نقض پیمان کرده است هیچ مسوولیتی بر گردن ایران نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
پس این همه مذاکره و در هم کوبیدن سایت های هسته ای برای چه بود.؟ چرا اخیرا باز هم نوید باغ سیب و گلابی داده می شود؟! افتضاح پسابرجام یک فایده مهم داشت و آن اینکه در آینده کسی نمی تواند با وعده گشایش اقتصادی ملت را برای سازش و پذیرش ذلت در مقابل امریکای قلدر فریب دهد. در واقع رفع تحریم بهانه ای برای ارتباط با امریکا و تقدیم ایران به نظام سلطه بود که با شکست مواجه شد
علیرضا
اقایان خوابید؟بیانیه نماینده فتنه گرو ندیدید خطاب به اقای پروایی؟چون از انقلاب دفاع کرد چه تهمتایی زد بهش....شماها هنوز یه جمله در این مورد نزدید؟حتما درگیر مصاحبه با بزرگان اصلاح طلبی گیلان هسین دیگه!!!شبخوش
ناشناس
آقاس جعفرزاده متکبرانه و با عباراتی به درور از ادب،در قبال سخنان آقای پروایی در مصلی رشت و محکومیت حمایت ایشان از قتنه گران برانداز مورد حمایت امریکا و اسراییل ،نماینده مجلس خبرگان را دعوت به گفتگوی تلوزیونی کرده است. تمام سخنان آقای پروایی را نخوانده ام اما سخنان آقای جعفرزاده در مجلس را شنیده ام. بهره گیری از کلمات عوامفریبانه مانند«تا کی فتنه» برای حمایت از کسانی که همنوا با دشمنان قسم خورده نظام8ماه به بهانه نتیجه انتخابات برای براندازی نظام تلاش کردند و آشوب خیابانی را مدیریت نمودند با ادعای با نظام بودن و... همخوانی ندارد. بهتر است نماینده محترم مجلس به جای اجرای نمایش جدید اشتباه خود را بپذیرد.
در حاشیه