رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:

مطهری اگر یکی از کتاب های پدر شهیدش را خوانده بود اینگونه رفتار نمی کرد

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: آقای مطهری اگر یکی از کتاب های پدرش، شهید مطهری را مطالعه کرده بود، امروز اینگونه رفتار نمی کرد.

مطهری اگر یکی از کتاب های پدر شهیدش را خوانده بود اینگونه رفتار نمی کرد

به گزارش ۸دی به نقل از به نقل از  زیتون خبر، نظر علی علیزاده در نشست بصیرتی و روشنگری که با حضور جمعی از بسیجیان در  نیروگاه شهید بهشتی لوشان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: هیچگاه حق و باطل نمی توانند در کنار هم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مبارزه با ظلم و استکبار پایانی ندارد، به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: مبارزه حق علیه باطل تا زمانی که نگاه ظالمانه در جهان برقرار باشد ادامه خواهد داشت.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه نمی توان به یک حکومت ظالم، حیله گر و زور گو، اعتماد کرد، ابراز داشت: زخم هایی که آمریکا و ایادیش بر ملل اسلامی وارد کرده اند جبران ناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه نمی توان به چنین کشور ظالمی اعتماد کرد،گفت: برجام نمونه بارز بدعهدی آمریکایی هاست اما با این شرایط باز عده ای به دنبال نشستن پای میز مذاکره هستند.

علیزاده مذاکره با آمریکا را بی نتیجه خواند و افزود: اجرای برجام فقط سدی برای فرصت های رو به جلوی کشور بود.

وی، تصریح کرد: در ۳۸ سال عمر شکوهمند انقلاب اسلامی انواع تحریم های ظالمانه فرهنگی، اقتصادی، جنگ و… را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به ایران تحمیل کرده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، به تحولات جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: پیروزی های جبهه های مقاومت موجب اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی به سکوت رسانه های غربی و اروپایی نسبت به راهپیمایی و اجتماع میلیونی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: رسانه های غربی در برابر اجتماع میلیونی اربعین دچار ذلت شدند چرا که این اجتماع قابل پنهان و سکوت نیست.

علیزاده با بیان اینکه عده ای نمی خواهند مردم روحیه عاشورایی داشته باشند، گفت: صحنه سازی برخی از نیروهای داخلی برای در حاشیه قرار دادن حرکت عظیم اجتماع اربعین جای بسی تاسف است.

وی با بیان اینکه برخی از رجال سیاسی، برای تزریق نشدن روحیه عاشورایی قدم برمی دارند، به حرکت علی مطهری پس از لغو سخنرانیش پرداخت و گفت: آقای مطهری اگر یکی از کتاب های پدرش، شهید مطهری را مطالعه کرده بود، امروز اینگونه رفتار نمی کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، تصریح کرد: اینکه آقای مطهری برای دفاع از برپایی کنسرت، از ائمه هزینه کند کار وقیحانه ای است.

وی در بخشی از سخنان خود،گفت:مشاور فرماندار یکی از شهرستان ها پیشنهاد می دهد به جای صلوات کف بزنند،علیزاده خواستار جلوگیری از چنین برخوردهایی در جلسات شد.

انتهای پیام/

cdj,k ofv

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه