بر اساس اعلام فرمانده سپاه رشت؛

گردان دوم بیت المقدس حوزه ۲ شهری رشت گردان نمونه رزمایش کوی و برزن این شهرستان شد

فرمانده سپاه ناحیه ی مرکزی رشت عصر امروز در جمع بسیجیان گردان دوم بیت المقدس حوزه ی ۲ شهری حاضر شد و از آنان به عنوان گردان برتر در بسیج و در رزمایش ۱۳ و ۱۴ آبان تقدیر کرد.

گردان دوم بیت المقدس حوزه ۲ شهری رشت گردان نمونه رزمایش کوی و برزن این شهرستان شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ مجید دوهندو در جمع بسیجیان، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان و بسیجیان گردان دوم بیت المقدس حوزه ی ۲ شهری رشت، این گردان را به دلیل انجام رزمایش، نظم و حضور در اردوگاه بر اساس فاکتورهای مشخص، به عنوان گردان نمونه معرفی کرد.

وی با بیان اهمیت رزمایش امسال افزود: در جلسات قرارگاه امام هادی(ع) فرمانده گردان همراه با من حاضر و از جدیت کار و اهمیت آن مطلع گشت.

دوهندو ادامه داد: از آنجا که رسالت بسیج استکبار ستیزی است، تاریخ اجرای رزمایش را در روز مبارزه با استکبارستیزی انتخاب کردیم، تا بسیجیان منسجم در تجمع میدان شهدای ذهاب حاضر باشند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت بابیان اینکه از سخت ترین کارهای فرمانده گردان ستون کشی است گفت: در برگشت به رزمایش سر ستون در میدان فرهنگ و انتهای آن در شهرداری به صورت منظم بود که قابل تقدیر است و این عمل از طرف نیروهایی که غیر از آموزش معنوی، آموزش نظامی گری ندیده اند، یک امداد الهی است.

این چهره ی نظامی سپاه رشت ضمن بیان اینکه کار در بسیج، یک کار رفاقتی است افزود: تجربه ی سرما، لرزش، جمع دوستان و … از تجربیات حضور بسیجیان در رزمایش بوده که بسیار تاثیرگذار است.

وی در سفارشی به بسیجیان گفت: کسب آمادگی و حفظ آن از مقوله های مهم گردان است. لذا با سازماندهی گردان کسب آن آمادگی محیا می شود و برای حفظ آن باید تلاش کنیم که یکی از راهکارهای آن، جمع شدن بسیجیان دور هم با آموزشهای مختلف می باشد.

وی تأکید کرد: باید دانست که این گردان باید برای دفاع از کوی و برزن همیشه آماده باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ی رشت در پایان گفت: روز جمعه راس ساعت ۱۰:۳۰ در مصلی بزرگ امام خمینی، با همین استعداد و شمایل، همراه با بسیجیان گردانهای بیت المقدس، کوثر، امام علی (ع)، امام حسین(ع)، الزهرا، عاشورا و همه ی نیروهای بسیج، مقتدرانه در نماز جمعه حاضر خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه