آیت اللّه قربانی در دیدار فرماندهان و اقشار بسیج:

بعضی افراد فقط چهره بسیجی دارند/ هشیار باشیم تا فریب خائنین در لباس بسیجی و روحانی را نخوریم

آیت اللّه قربانی گفت: همیشه افرادی بودند که خیانت می کردند و در لباس بسیجی، سپاهی و حتی روحانی علیه اسلام جاسوسی کردند.

بعضی افراد فقط چهره بسیجی دارند/ هشیار باشیم تا فریب خائنین در لباس بسیجی و روحانی را نخوریم

به گزارش ۸دی، آیت اللّه زین العابدین قربانی نماینده ی ولی فقیه استان گیلان، صبح امروز در دیدار فرماندهان و اقشار بسیج استان گیلان؛ بسیج را شجره ی طیبه ای نامید که همه ساله میوه می دهد، و اظهار داشت: زمانی که برف باشد این بسیجیان هستند که مخلصانه راه را برای عبور باز میکنند، در طوفان و خشکسالی این بسیجیان هستند که خدمت رسانی کی کنند و اگر دشمن به کشور حمله کند این بسیجیان هستند که به پا می خیزند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در طول تاریخ ماندگار می شوند افزود: عمارها، سلمان ها از صدر اسلام و چمران ها و بهشتی ها در زمان انقلاب از میان همین بسیجیان انقلابی برخواسته و ماندگار شدند.

نماینده ی ولی فقیه در گیلان ضمن تاکید بر اینکه بعضی از افراد فقط چهره ی بسیجی را دارند و تظاهر به انقلابی گری می کنند یاد آور شد: همیشه افرادی بودند که خیانت می کردند و در لباس بسیجی، سپاهی و حتی روحانی علیه اسلام جاسوسی کردند و از میدان خارج شدند و حتی به اعدام گرفتار شدند.

وی در پایان با بیان اینکه همه ی افراد در معرض گمراهی از سوی شیطان هستند افزود: ما باید بسیار هشیار باشیم که فریب نخوریم و نلغزیم و ان شاءلله بتوانیم از بسیجیان ثابت قدمی باشیم که در زمره ی سربازان مهدی (عج) قرار می گیرند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه