در پی بی مهری سازمان ورزش و جوانان گیلان صورت پذیرفت؛

خداحافظی فردین معصومی با ورزش گیلان!

برای جامعه کشتی و ورزش گیلان وجود امثال ابراهیم مهربان و فردین معصومی یک نعمت است زیرا هزینه های زیادی برای آنکه فردین، فردین معصومی و ابراهیم، ابراهیم مهربان شود پرداخت شده است.

خداحافظی فردین معصومی با ورزش گیلان!

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز؛ وقتی سخن از میزبانی گیلان در مسابقات کشتی کشور بود بعضی ها گمان می کردند گیلان زنگ تفریح برای دیگر تیمها می باشد فارغ از اینکه برنامه ریزی مناسب برای حضور پرقدرت کشتی آزاد و گماردن مسئولیت فنی به فردین معصومی و اجرای برنامه های فنی مانند اردوهای شبانه روزی و تمرینات منظم که برای اولین بار در گیلان اتفاق افتاده بود موجب شد پس از سالهای سال برای اولین بار در تاریخ، تیم گیلان میزبان مسابقات این چنین حساس شده و کاپ قهرمانی را به روی سر ببرند.

پس از این اتفاق خوش آیند و یا بهتر عرض کنم خواب خوش، امید آن را داشتیم مسئولین استان آن را بر می تابند زیرا برگزاری مسابقات در گیلان و قهرمانی حاصل شده می توانست موجب فرا گیر شدن تب کشتی در استان شده و این یعنی به حرکت درآمدن کشتی که به علت کم توجهی در حال به گل نشستن بود لذا با کمی توجه به حرکت رو به جلو ی خود ادامه دهد تا به آبهای اقیانوس رسد ولی افسوس با گذشت یک هفته از آن مسابقه توفیقی حاصل نشد و حرکت نمادین آقای مسئول، ما را به یاد فیلم اخراجی ها (یک) و سخن اکبر عبدی انداخت که می گفت (ما که دین خود را ادا کردیم عکس یادگاری هم گرفتیم ) !

نمیدانم تا کی ما باید دوباره سر به سجده و دست بر دعا باشیم که جرقه ای زده شود امثال ابراهیم مهربان و فردین معصومی در کشتی گیلان ظهور کنند. بی مهری مسئولین برای تیم کشتی گیلان و کادر فنی و در راس آن فردین معصومی آنقدر عمیق بوده که تا دیروز فردین معصومی با رایزنی های گوناگون با اشخاص و افراد صاحب منصب به مانند دکتر دلخوش رئیس فراکسیون ورزش مجلس به دنبال ساخت خانه کشتی گیلان بود تا با فراهم کردن یک مکان با تجهیزات کامل بتواند از پتانسل کشتی گیلان قهرمان بپروراند ، حال با دلسردی اعلام میکند من برای همیشه از ورزش گیلان خواهم رفت و دیگر شاهد حضورم در هیچ عرصه ای نخواهید بود و فقط ، فقط وقت خود را صرف پسرم میکنم زیرا حضور بی منت من در ورزش گیلان برای بعضی ها سنگینی می کند و نمی توانند شاهد بزرگی کشتی گیلان باشند و قضاوت در مورد آقایان را به ولی نعمتان مان یعنی مردم می سپارم.

برای جامعه کشتی و ورزش گیلان وجود امثال ابراهیم مهربان و فردین معصومی یک نعمت است زیرا هزینه های زیادی از هر لحاظ برای آنکه فردین، فردین معصومی و ابراهیم ، ابراهیم مهربان شود پرداخت شده و آنها سرمایه های ورزش و کشتی گیلان می باشند. حال که وقت برداشت از ذخایر و سرمایه خود با توجه به جایگاه کشوری می باشد با بی مهری آنها را از ورزش می رهانید !دوست ندارم این مسئله در ذهن من خطور کند که اینگونه حرکات بی مهری عمدی بود و قصد و غرضی در آن موجود می باشد.

اما کلام پایانی این است که کشتی مدال آور ترین رشته برای کشور بوده و باتوجه به اینکه سر رشته از منش پهلوانی می گیرد دارای جایگاه بس عظیم در نزد ایرانیان می باشد. با احترامی که برای همه رشته های ورزشی قایلم هیچ رشته ای برای مردم ایران کشتی نمی شود .
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

%d9%81%d8%b1%d8%af%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b5%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%82%d9%87%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه