۸ و ۹ دی، برگ زرین و کم نظیری است که امت حزب الله با بصیرت و هوشیاری در برابر فتنه گران و دشمنان ثبت کرد

حماسه ی عظیم ۹ دی، برگ زرینی است که امت حزب الله با بصیرت و هوشیاری در مقابل ۸ ماه زیاده خواهی فتنه گران ثبت کرد و بار دیگر به دشمان انقلاب فهماند که اگر بخواهند در مقابل ارزشهای انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است قد عَلَم کنند، مردم ما در مقابل تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

۸ و ۹ دی، برگ زرین و کم نظیری است که امت حزب الله با بصیرت و هوشیاری در برابر فتنه گران و دشمنان ثبت کرد

به گزارش ۸دی نیوز، مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان بمناسبت سالروز ۸ و ۹ دیماه و خروش حماسی ملت غیور ایران و گیلان بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

“واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرّقوا”

حوادث پس از انتخابات سال ۸۸  یکبار دیگر نشان داد که دشمنان قسم خورده ی اسلام و انقلاب ، همیشه آماده اند تا با همه ی توان و با استفاده  از عناصر خود فروخته ی داخلی ، نظام اسلامی را با چالش مواجه کنند.

در این میان عاملی که موجب خنثی شدن توطئه ی دشمنان داخلی و خارجی می شود، ایمان به خدا ، بصیرت و حضور به موقع امّت حزب الله تحت امر ولایت فقیه در عرصه های گوناگون است که در طول ۳۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به اثبات رسیده است.

مردم بصیر و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی ثابت نمودند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و هر وقت حادثه ای متوجه انقلاب اسلامی شود، تا پای جان ایستاده اند و و با خون خود از آن دفاع می کنند.

حماسه ی عظیم ۹ دی ، برگ زرین و کم نظیری است که امت حزب الله با بصیرت و هوشیاری در مقابل ۸ ماه زیاده خواهی فتنه گران و دشمنان ثبت کرد و بار دیگر به دشمان انقلاب فهماند که اگر بخواهند در مقابل ارزشهای انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است قد عَلَم کنند، مردم ما در مقابل تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

مردم ولایت مدار گیلان نیز که همواره حضوری پررنگ در دفاع از اسلام ، انقلاب و حریم ولایت از خود نشان داده اند، یک روز جلوتر از سایر مردم  ایران و در هشت دی ، با حضور حماسی خود، یکبار دیگر بصیرت و پایبندی خود به ارزشهای والای اسلام و انقلاب را به اثبات رساندند.

مجمع یاران انقلاب اسلامی ضمن بزرگداشت ایام الله ۸ و ۹ دی،از عموم مردم ولایی و همیشه در صحنه دعوت می نماید تا با مشارکت گسترده در مراسم مختلف، ضمن بزرگداشت این ایام غرور آفرین، یکبار دیگر وحدت و انسجام خود را به نمایش بگذارند و با تأسّی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) که فرمود:«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد،»، حمایت و پیروی خود را از ولایت مطلقه ی فقیه به اثبات برسانند.

                                                                                                               من الله التوفیق

                                                                                             مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه