ماجرای کمک ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به فتنه‌گران/ برخی به هر کس که مانند مالک اشتر عمل کند تندرو می گویند

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: عده‌ای اصرار دارند اعتدال ارائه شده توسط رئیس جمهور را تحریف کرده و الگوی آن را ابوموسی اشعری بدانند و به هر کس که همانند مالک اشتر عمل کند تندرو بگویند.

ماجرای کمک ۴۰۰ میلیون دلاری آمریکا به فتنه‌گران/ برخی به هر کس که مانند مالک اشتر عمل کند تندرو می گویند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حسین شریعتمداری شامگاه شنبه به مناسبت گرامیداشت حماسه ۸دی مردم گیلان در مسجد ولیعصر(عج) بالامحله فومن به فتنه ۸۸ و اتفاقات زخ داده در آن اشاره کرد و اظهار نمود:  فتنه ۸۸ به مراتب پیچیده‌تر از جنگ احزاب بود و دامنه گسترده‌ای داشت.

مدیر مسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: دشمن در فتنه ۸۸ به پیروزی خود اطمینان داشت و تمام توان خود را به میدان آورد و آنچه را که داشت همه را سوزاند و این از دستاوردهای فتنه بود.

این فعال سیاسی کشور افزود: پس از ۹ دی فتنه‌گران گفتند وقتی پیروزی شما را دیدیم به این نتیجه رسیدیم ما هم می‌توانیم در مقابل قدرت‌های بزرگ بایستیم.

وی با اشاره به اینکه اوباما ملاحظات سیاسی را کنار گذاشت و حمایت خود را از فتنه‌گران اعلام کرد، تصریح نمود: رئیس جمهور آمریکا گفت که پیروزی جنبش زرد را به عنوان هدف استراتژیک خود دنبال می‌کند.

foman (14)

شریعتمداری با تأکید بر اینکه مهم‌ ترین دستاورد فتنه ۸۸ رسیدن به این واقعیت بود که “خامنه‌ای خمینی دیگر است”، بیان نمود: فتنه‌گران در اتفاق‌های عاشورای ۸۸ واقعیت خود را برملا کردند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه فتنه‌گران برای چنگ‌اندازی به کانون قدرت عجله دارند، ابراز نمود: از ما می ‌پرسند چرا به فتنه می‌ پردازیم و سران فتنه پیغام می‌ دهند که شما می‌ گویید ما مرده‌ ایم بنابراین چرا به ما می‌پردازید و ما پاسخ می‌دهیم شما مرده‌اید اما اربابان شما نمرده‌اند.

شریعتمداری با اشاره به سخنان پاور رابرت معاون وقت خزانه‌داری آمریکا تصریح کرد: رابرت درست ۳ یا ۴ روز بعد از ۹ دی گفت تقلب دروغ بوده و پروژه اصلی منزوی کردن رژیم دینی تهران بود، ۴۰۰ میلیون دلار بودجه محرمانه نیز برای حمایت از مخالفان نظام ایران اختصاص دادیم.

foman (11)

وی افزود: در سال ۸۸ حزب‌الله صبوری کرد و با مدیریت الهی رهبری به موقع به میدان آمدند و حماسه ۹ دی را آفریدند.

شریعتمداری به شعار دوران انتخابات مبنی بر اینکه « انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» اشاره کرد و گفت: همه ‌چیز در این کلمه بود.

این فعال سیاسی کشور گفت: هر گاه به فتنه‌گران گفته شد که بیایند و تقلب در انتخابات را بگویند در کجا و کدام صندوق بوده، نیامدند و پاسخی نداشتند.

مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه باید هوشیار بود و در برابر دشمن با بصیرت و بیداری ایستاد، خاطرنشان کرد: عده‌ای اصرار دارند اعتدال ارائه شده توسط رئیس جمهور را تحریف کرده و الگوی آن را ابوموسی اشعری بدانند و به هر کس که همانند مالک اشتر عمل کند تندرو بگویند.

foman (9)

شریعتمداری همچنین اذعان داشت: در حادثه عاشورای ۸۸، فتنه‌گران به اباعبدالله (ع) توهین کردند اما سران فتنه با آنکه خود را دین‌دار می‌دانستند موضعی اعلام نکردند.

این فعال سیاسی کشور اظهار کرد:  ۱۰ سال قبل از فتنه ۸۸ ده ها نفر از کارشناسان برجسته مراکز اطلاعات و استراتژیک مثلث آمریکا، صهیونیسم و انگلیس وارد ایران شدند و با کسانی که قرار بود فتنه را ایجاد کنند و در فتنه نقش داشته باشند جلسات متمادی داشتند و آموزش‌های تخصصی به آنها دادند که سند همه اینها موجود است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی معرف
عجب
علی معرف
جالبه که کیهان هیچ وقت تعطیل نمیشه .....
در حاشیه