رئیس مجمع نمایندگان زنجان در گفتگو با 8دی:

همه حقوق نجومی بگیران باید برکنار شوند / مردم تفاوت های فاحش در پرداخت حقوق را نمی پذیرد

رئیس مجمع نمایندگان زنجان گفت: مردم تفاوت فاحش در پرداخت حقوقهای نجومی را نمی پذیرد و نجومی بگیران باید برکنار شوند.

همه حقوق نجومی بگیران باید برکنار شوند / مردم تفاوت های فاحش در پرداخت حقوق را نمی پذیرد

سید مرتضی خاتمی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه در گفتگوهای متعدد نسبت به فیش های حقوقی واکنش نشان داده ام، اظهار داشت: هنجارهای اجتماعی در نظام پرداخت باید به دقت رعایت شود.

وی با بیان اینکه باید نسبت به پرداخت های اینچنینی حساس بود، افزود: قرار نیست که عده ای در اوج سر کنند و عده ای از حقوق ابتدایی خود بی بهره باشند.

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه پرداخت های نامتعارف مردود است، گفت: هیچ نظام قاعده مندی پرداخت های نامتعارف با فیش های حقوقی نجومی را نمی پذیرد.

رئیس مجمع نمایندگان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ملت تفاوت های فاحش در پرداخت های نجومی را نمی پذیرد، اظهار کرد: پرداخت های نجومی محکوم و مردود است و امیدواریم هرچه سریعتر این پول ها به بیت المال برگردد.

این نماینده مجلس خواستار برخورد دستگاه های نظارتی و قضائی با متخلفان فیش های نجومی شد و تصریح کرد: با حقوق بگیران نامتعارف باید برخورد شود و از مناصب خود عزل و یا جابجا شوند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اعلام اینکه تاکنون برخورد هایی در این زمینه با خاطیان صورت گرفته است، بیان داشت: جامعه منتظر گزارش کامل دستگاه های نظارتی و مسئول در این باره است.

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان فیش های نجومی گفت: خواسته ملت برای برخورد با خاطیان باید مو به مو اجرا شود.

رئیس مجمع نمایندگان زنجان از آمادگی مجلس برای اصلاح قوانین در این راستا خبر داد و گفت: همه ی قسمتهایی که به دلیل ضعف قانون احیانا دست را برای اعضای هیئت مدیره صندوقی که بتواند خود برای خود پاداش و حقوق بنویسد و برداشت داشته باشد باز گذاشته  باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

hd[v,n lhi kahk , hd[v,n

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه