۹دی روز مرگ نفاق است/ حماسه‌سازی ملت بصیر تمامی ندارد

حماسه نهم دیماه ۸۸ در حقیقت انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی است که بصیرت آن با پیش‌ قدمی مردم ولایت‌ مدار گیلان در ۸دی همان سال قابل اثبات است.

۹دی روز مرگ نفاق است/ حماسه‌سازی ملت بصیر تمامی ندارد

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز، بمناسبت سالروز خروش حماسی ۸ و ۹دیماه و خروش انقلابی مردم گیلان و ایران، بسیج دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران رشت  بیانیه ای صادر کرده است که به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران رشت:

به مناسبت حماسه هشتم و نهم دیماه۸۸

در نهم دی ماه ۸۸، حماسه‌سازی مردم بصیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب همواره به جهانیان ثابت شده است و این همان روحیه جهادی است که دنیای استکبار و استعمار از آن ترسیده و به واسطه آن جرأت جسارت به میهن اسلامی را ندارد.

حماسه ۹دی ماه سال ۸۸ نشان داد که حضور حماسی ملت مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخواسته از عمق اعتقاد یکایک جوانان این مرز و بوم دارد و آنان که تصور می‌کردند با طرح بهانه‌ و نیرنگ‌های واهی و نخ‌نما مانند تقلب می‌توانند در عزم مردم شهیدپرور خللی ایجاد کنند به عیان دیدند که مردم چگونه جانانه و هوشیارانه از حریم ولایت و دستاوردهای امام و شهدا دفاع کرده و با قدرت در صحنه حاضر شدند.

حضور پرشکوه مردم در دفاع از حماسه حسینی، ولایت فقیه و همچنین یکپارچگی جامعه، موجب شد که همه توطئه های دشمنان قسم خورده این نظام فروپاشد؛ اهانت به عاشورا و هتک حرمت مقدسات دینی، موجب شد تا خون عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) به جوش آید و با تأسی به آن امام عاشق، به خیابان‌ها بریزند و طومار عوامل بازی خورده استکبار جهانی را در هم بپیچند.

آنچه در روز ۹دی رخ داد، بیعت دوباره مردم ایران با آرمان‌های امام و شهدا و رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) بود.

 بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران رشت همگام با مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی معتقد و به آن عشق ورزیده وآن را موهبت الهی دانسته و لحظه‌ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نمی‌کند.

 حماسه ۹دی ۸۸ در حقیقت انقلاب سوم ایران اسلامی در پاسداری از آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و نظام مقدس اسلامی است که بصیرت آن با پیش‌قدمی مردم ولایت‌مدار گیلان در ۸دی همان سال قابل اثبات است.

دانشجویان بسیجی دانشکده فنی شهید چمران رشت ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹دی، حفظ هوشیاری، بصیرت و وحدت مردم را ضرورت قطعی حرکت رو به رشد نظام و ملت اسلامی ایران می‌داند و در این جهت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همواره ضمن تجدید عهد و پیمان با رهبری عزیز بر پیروی از منویات و رهنمودهای امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) تاکید می‌کند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه