در مجموعه ورزشی آزادی تهران

تیم دراگون بوت بانوان انزلی نایب قهرمان کشور شد + عکس

تیم دراگون بوت منطقه آزاد بندر انزلی در مسابقات مجموعه ورزشی آزادی تهران نایب قهرمان مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی شد.

تیم دراگون بوت بانوان انزلی نایب قهرمان کشور شد + عکس

به گزارش ۸دی، تیم دراگون بوت بانوان منطقه آزاد انزلی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد موفق شد در بخش های ۲۰۰ و ۵۰۰ متر مقام دوم را کسب کند و در مجموع با کسب دو مدال نقره جایگاه دوم و نایب قهرمانی را از آن خود کند.

بنابراین گزارش در این دوره از مسابقات ۱۱ تیم حضور داشتند و تیم دراگون بوت بانوان منطقه آزاد انزلی با سرمربیگری وحید حاجی زاده و سرپرستی شهرام روار و ۲۲ورزشکار شامل  ۲۰ نفر به عنوان پارو زن، یک نفر طبال و یک نفر نیز سکان دار دراگون بوت در این مسابقات شرکت کرد.

گفتنی است کادر فنی این تیم با انتخاب جوانان با میانگین سنی ۱۷ تا ۲۲ سال توانست روحیه جوان گرایی و اعتماد به جوانان را در بین پارو زنان این تیم ارتقائ دهد و در حال حاضر ۴ نفر از اعضای این تیم عضو تیم ملی بانوان دراگون بوت بوده است.

لازم بذکر است تیم دراگون بوت آقایان منطقه آزاد انزلی نیز ۲ آذر در مجموعه ورزشی آزادی با حریفان خود به رقابت می پردازند و  این تیم در مرداد ماه سال جاری توانست در مسابقات کشوری پدل پول یا قایقرانی در استخر مقام قهرمانی را بدست آورد.

%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-%da%af%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86

%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-%da%af%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86-1

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه