با حضور فرمانده نیروی انتظامی گیلان؛

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فومن معرفی شد

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فومن با حضور فرمانده انتظامی استان گیلان و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی معرفی شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فومن معرفی شد

به گزارش ۸دی، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان فومن با حضور سردار محمدرضا میرحیدری فرماندهی نیروی انتظامی گیلان و جمعی از مسئولان شهرستان عصر شنبه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری سید الشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن معرفی شد.

تأمین امنیت روانی جامعه مهم ترین اولویت نیروی انتظامی

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی، اظهار کرد: ایشان می فرمایند نیروی انتظامی در ابعاد مختلف امنیت اعم از مرزها، جاده ای، شهرها و مراکز مختلف نباید به هیچ حدی قانع شود.

وی با بیان اینکه تأمین امنیت روانی جامعه یکی از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی است، افزود: مقابله با نا امنی های روانی اعم از مبارزه با مواد مخدر، ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی و… در سطح جامعه نگرانی خانواده ها را کاهش می دهد.

حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری با اشاره به اقتدار و امنیت حاکم برجامعه اسلامی، گفت: این اقتدار و امنیت حاصل تلاش های نیروهای انتظامی است که در تمام نقاط کشور حاکم است.

وی اعتقاد به خداوند در کنار عزم و اراده و بهره گیری از تجهیزات مطلوب را سبب ارتقاء اعتبار و ارزش نیروهای انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به آحاد جامعه در همه زمینه های امنیتی و اجتماعی از اولویت های نیروی انتظامی است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل گردشگری شهرستان فومن، تصریح کرد: با توجه به توسعه و پیشرفت فومن در حوزه های مختلف دینی، علمی، اقتصادی و گردشگری هرگونه آسیب اجتماعی می توانند دست مایه افراد سودجو برای خدشه وارد کردن به چهره فومن شود.

نیروی انتظامی مدافع ارزش های انقلاب و اسلام است

در ادامه این مراسم دادستان شهرستان فومن نیز با اشاره به یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری طی یکسال اخیر، گفت: مقام معظم رهبری بر ضرورت ترویج و اشاعه روحیه انقلابی گری در سطح جامعه تأکید کردند.

حجت الاسلام صادق ایران عقیده با بیان اینکه تأکیدات مقام معظم رهبری و همچنین حوادث سال های اخیر نشان می دهد توطئه های برای تخریب روحیه انقلابی گری از سوی دشمنان در حال اجرا است، افزود: دشمنان با استفاده از همه ظرفیت های خود در تلاش هستند تا روحیه انقلابی گری و ارزش مداری را در سطح جامعه اسلامی تضعیف کنند.

وی ترویج و حفظ هویت و ارزش های اسلامی و انقلابی را وظیفه همگان به ویژه مسئولان نظام عنوان و خاطرنشان کرد: اگر یک قدم برای تعالی این ارزش ها و هویت اسلامی از سوی مسئولان برداشته نشود خیانت به جامعه و نظام اسلامی است.

دادستان فومن با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیروی انتظامی را نیروی ارزشی توصیف می کنند، تصریح کرد: این نیروی ارزشی باید مدافع ارزش های انقلاب و اسلام بوده زیرا این وظیفه مقدم تر بر سایر وظایف نیروی انتظامی است.

به گفته این مسئول نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و یا هرگونه فعالیت دیگر در سطح جامعه باید در مسیر ارزش های اسلامی و انقلابی حرکت کند.

امنیت مهم ترین شاخص توسعه هر جامعه است

فرماندار فومن هم در این مراسم با بیان اینکه شاخص تأمین امنیت یکی از مهم ترین شاخص های توسعه در جوامع بشری است، افزود: در برقراری نظم و امنیت نیروی انتظامی نقشی تأثیرگذار و تعیین کننده دارد.

میرشمس مومنی زاده با اشاره به عملکرد مطلوب نیروی انتظامی شهرستان فومن، گفت: در فرهنگ اسلامی و آموزه های دینی ارزش انسان ها به مسئولیت ها نبوده بلکه تقوا، تدین، اصول اخلاقی، انسانی و خدمتگذاری است.

وی با بیان اینکه مسئول امانت الهی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند به نحوه احسنت این مسئولیت را انجام دهند.

در پایان مراسم از زحمات و تلاش های سرهنگ بابک علیزاده فرمانده سابق نیروی انتظامی فومن تقدیر و تشکر و سرهنگ محسن جعفرزاده به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان معرفی شد.

t,lk

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه