فرمانده انتظامي آستارا خبر داد؛

کشف بیش از ۳۰ میلیون ریال چک پول تقلبی در آستارا

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از کشف و ضبط ۳۰ میلیون و پانصد هزار ریال چک پول تقلبی و دستگیری یک تن خبر داد.

کشف بیش از ۳۰ میلیون ریال چک پول تقلبی در آستارا

به گزارش ۸دی، سرهنگ رسول عزیزی عصر امروز در نشست با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری مرکزی این شهرستان از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از خرید اجناس  از یک مغازه خواربار فروشی توسط چند نفر با استفاده از چک پول های تقلبی در سطح شهرستان با خبر شدند.

وی با تصریح براینکه ماموران انتظامی پس از دریافت گزارش و بررسی موضوع به صحت این گزارش پی بردند، افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد که دو مرد در چند مغازه اقدام به خرید با چک پول های تقلبی کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه گزارش این موضوع از سوی مغازه داران به پلیس رسیده است، یادآورشد: ماموران انتظامی شناسایی و دستگیری دو متهم را در دستور کار خود قرا ردادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه خودرو پراید هنگام تردد در شهر توقیف شد، ادامه داد: ماموران انتظامی آستارا بلافاصله راننده ۴۹ ساله این خودرو را که اهل یکی از استان های شمال شرقی کشور بود، را دستگیر کردند.

وی با تاکید براینکه در بازرسی از خودرو متهم ۳۰ قطعه چک پول یک میلیون ریالی و یک قطعه چک پول پانصد هزار ریالی جعلی در مجموع به مبلغ۳۰ میلیون و پانصد هزار ریال کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری همدست این متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه