نیاز داری بردار، نیاز نداری بذار

سرنوشت دیوار مهربانی در گیلان بعد از فروکش کردن جو رسانه ای

مدتی پیش بود که حرکت اجتماعی با نام “دیوار مهربانی” در کشور ایران به راه افتاد و با مضمونی به عنوان کمک به دیگران شروع به کار کرد.

سرنوشت دیوار مهربانی در گیلان بعد از فروکش کردن جو رسانه ای

به گزارش ۸دی، به نقل از واران خبر، مدتی پیش بود که حرکت اجتماعی با نام “دیوار مهربانی” در کشور ایران به راه افتاد که مضمونی با عنوان کمک به دیگران و با شعاری” اگر نیاز داری بردار وگرنه هدیه ای بر دیوار بیاویز ” شروع به کار کرد.

این حرکت تا به آنجا تاثیر گذار و خوب بود که کشورهای همسایه از روی آن کپی برداری کردند و در کشور نیز تا عمق روستا ها به پیش رفت و حتی در شهر صومعه سرا نیز دیوار های رنگ آمیزی شد و به عنوان “دیوار مهربانی ” به مردم معرفی شد که با استقبال خوبی روبه رو شد.

اما بعد از فروکش کردن جو رسانه ای حاکم بر این جنبش ،دیوار های مهربانی شهرستان های مختلف اندک اندک به فراموشی سپرده شدند بعضی آویزشان از بین رفت بعضی رنگ و روی اول را نداشتند و در کل آن برجستگی گذشته کمرنگ شد.

هرچند اهدا لباس های سالم که مورد نیاز ما نیستند به کسانی که نیاز دارند امری پسندیده است و معمولا خانواده ها این کار را انجام میدهند اما  با به وجود آمدن دیوار مهربانی این پروسه سهولت یافت.

خوب است که بار دیگر در شهرستان صومعه سرا دیوار های مهربانی شروع به کار کنند…

قابل ذکر است مدتی پیش یک دیوار مهربانی جدید در روستای واقع دشت صومعه سرا تشکیل شده که جای تقدیر بسیار دارد.

photo_2016-11-18_19-34-19 photo_2016-11-18_19-34-27

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه