رییس شورای شهر فومن:

از همه شهروندان فومنی عذرخواهی می کنم/ فرد خاطی خودش هم کارگر روزمزد است و اخراج چاره کار نمی باشد

رییس شورای شهر فومن گفت: از همه شهروندان فومنی به علت برخورد بد این فرد پاکروب عذرخواهی می کنم.

از همه شهروندان فومنی عذرخواهی می کنم/ فرد خاطی خودش هم کارگر روزمزد است و اخراج چاره کار نمی باشد

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت نیوز، رییس شورای اسلامی شهر فومن ظهر امروز در نماز جمعه شهرستان فومن در ارتباط با موضوع جنجالی سد معبر گفت: ضمن عرض تسلیت به همشهریان محترم به جهت فرارسیدن اربعین حسینی  درباره بحث سد معبر باید عرض کنم در این سه سالی که ما در شورای شهر هستیم مراجعه برادران و خواهران بخاطره قضیه سد معبر بودن پیاده روها زیاد بوده است و وظیفه برخورد با سد معبر بر عهده شهردار می باشد و شورای شهر قانونا نمی تواند مصوب کند یک خیابان را ببندند که آنجا مثلا دستفروش ها بساط کنند.

سید نورالدین نعمتی با اشاره به درگیری روز گذشته ماموران شهرداری با یک بانوی دست فروش اظهار کرد:متاسفانه مامور پاکبان ما روز گذشته برخورد بدی با بانوی دست فروش فومنی داشته است. ماموران شهرداری قبلا چندین بار به این خانم تذکر دادند و کل دست فروشان را به بازارچه سردار جنگل انتقال دادند که به غیر از روزهای سه شنبه در آنجا مستقر باشند هم آن بازار رونق بگیرد و هم مزاحمتی برای مردم ایجاد نگردد و حتی حدودا به ۲۰۰ نفر از کسبه تذکر داده شده است و چندین نفر هم به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند  که با کسبه ای که ایجاد سد معبر کردند هم برخورد گردد اما برخورد فیزیکی به هیچ وجه برای هیچ کدام از اعضای شورای شهر حتی شهردار و مسولین شهر قابل قبول نیست این فرد خودش هم کارگر روزمزد است و اخراج چاره کار نمی باشد.به نظر ما باید قانون را رعایت کنیم و اگر کسی آمر بوده است و دستور داده است که سیلی به آن خانم زده شود واقعا باید به دستگاه قضایی معرفی شود.

وی خطاب به مردم شریف فومن تصریح کرد: از همه شهروندان فومنی به علت برخورد بد این فرد پاکروب عذرخواهی میکنم و اگر می خواهیم مشکل سد معبر در این شهر حل گردد فقط باید قانون را نصب العین خود قرار دهیم.

سردار نعمتی با اشاره به فضاسازی ها سیاسی در فضای مجازی افزود: متاسفانه برخی در فضای مجازی این سیلی را با یک سیلی دیگر مقایسه می کنند که این قیاس و مشابهت زشت و اشتباه است.

رییس شورای اسلامی شهر فومن در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه چند ماه دیگر انتخابات شورای شهر فومن است و برخی دوستان که نتوانستند رای بیاورند و یا نتوانستند شهردار بشوند در فضای مجازی اعلام می کنند چرا شهردار فومنی نیست؟ بنده اعلام میکنم چه کسانی به پیشنهاد فومنی که ما رای دادیم رای ندادند؟ما خواستیم شهردارمان فومنی باشد گفتند نه آقا فومنی چیست لذا فرد فومنی مدنظر ما سه رای آورد و فرد پیشنهادی نماینده رشت هم سه رای از آرای شورا را کسب کرد و نهایتا آقای عباسقلی زاده با پنج رای شهردار فومن شد و دارد کار می کند آنهم در شرایطی که شهرداری با مشکلات و کمبود اعتبار مواجه است و با عوارض دارد اداره می شود.

انتهای پیام/

t,lk fi[j kd,c

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه