عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: عده ای دانشگاه آزاد را ملک شخصی خودشان می دانند/ معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت فکر نکنید الان هم هشت سال گذشته است

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به لغو سخنرانی سعید جلیلی در دانشگاه آزاد بجنورد گفت: اگر مخالفت سلیقه‌ای با این موضوع شده، حتماً باید برخورد …

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: عده ای دانشگاه آزاد را ملک شخصی خودشان می دانند/ معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت فکر نکنید الان هم هشت سال گذشته است
به گزارش ۸دی نیوز، قاسم جعفری با اشاره به لغو سخنرانی سعید جلیلی از سوی مسئولان دانشگاه آزاد واحد بجنورد گفت: اگر برنامه ای در شورای فرهنگی دانشگاه تصویب شده است و بعد به صورت دستوری از بالا به آنها گفته اند که حق برگزاری آن را ندارید، این کار حتماً کار نادرستی است و از محیط دانشگاه و مدیران دانشگاه چنین چیزی قابل قبول نیست.
وی افزود: وقتی که مراجع رسمی در دانشگاه ها برنامه ای را تایید و تصویب می کنند، مخالفت با آن، کار اشتباهی است؛ ضمن اینکه ظاهراً فکر دوستان حاکم بر دانشگاه آزاد همین است که نباید به جریاناتی که دنبال ارزش های اصیل هستند، به بهانه اینکه دانشگاه باید آرام باشد، فضای صحبت داد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: من با طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد صحبت می کردم که وی ادعاهای عجیبی مطرح کرد مبنی بر اینکه فکر نکنید الان هم هشت سال گذشته است و فقط تفکر خاصی باید در دانشگاه باشد.
جعفری با بیان اینکه عده ای با این تعابیر دانشگاه آزاد را ملک شخصی خودشان می دانند، اظهار داشت: این افراد احساس می کنند دانشگاه آزاد برای ۹دی که روز بصیرت ملی نامگذاری شده است، نباید برنامه ای داشته باشد.
وی اظهار داشت: من در ادامه به او گفتم وقتی می گویید دانشجو در داخل دانشگاه برنامه برگزار نکند، خوب مجبور است برود و در خیابان جلوی دانشگاه برنامه اش را برگزار کند که این کاری اشتباه است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: اگر این برنامه به لحاظ قانونی مصوب شده و بعد مخالفت سلیقه ای با آن شده است، حتماً باید برخوردهای قانونی با آن صورت بگیرد.
جعفری بیان داشت: به هر حال اینکه این آقایان سفارش کنند چنین برنامه ای یا چنین آدمی را دعوت نکنید، آن هم کسی که الان در کشور با حکم رهبر معظم انقلاب عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و قبلاً هم دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور بوده، به نظر می رسد این مسئله نوعی انتقام گیری از اردوگاه کسانی است که پای ولایت ایستاده اند.
وی در پایان گفت: حالا آنها اگر به هر عنوانی برچسب هایی را برای این افراد به کار می برند، مثل اینکه اینها افراطی و تندرو هستند، این هم ظلم مضاعفی است به کسانی که پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه