نماینده رشت در گفتگو با 8دی:

آغاز فعالیت های هسته ای ایران ضروریست / اتحادیه اروپا در اجرای برجام دروغگو بوده است

نماینده مردم رشت در مجلس اتحادیه اروپا را در اجرای برجام به دروغگو متهم کرد و گفت: ضرورت دارد دولت فعالیت های هسته‌ای کشور را از سر بگیرد.

آغاز فعالیت های هسته ای ایران ضروریست / اتحادیه اروپا در اجرای برجام دروغگو بوده است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام اینکه آمریکایی ها عملا رفتارشان مغایر با برجام است، اظهار داشت: با گذشت چند ماه از اجرای برجام رفتارهای آمریکا نشان داده که اعتقادی به اجرایی کردن برجام ندارند.

وی روش در پیش گرفته کنگره آمریکا را همان روش سابق و در راستای بدعهدی ها عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران باید تصمیمات اساسی تری بگیرد و به سرخط اول بیایید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فعالیت های هسته ای ایران باید مجددا از سر گرفته شود، گفت: ایران باید روش مرقون به صرفه خود را در پیش گیرد.

کوچکی نژاد به محدودیت کنگره آمریکا در واگذاری بوئینگ به کشور نیز اشاره داشت و اظهار کرد: رئیس جمهور باید بخش های تحقیق، توسعه و رشد واحدهای انرژی هسته ای را بروزرسانی کند.

ینماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از سرگیری فعالیت های هسته ای را برای ایران حاوی پیامی مهم برشمرد و گفت: از سرگیری فعالیت های هسته ای هم نشان دهنده صلح آمیز بودن انرژی هسته ای است و هم نشان می دهد ما به تعهدات خود در برجام پایبند بوده ایم.

وی با اذعان به اینکه اتحادیه اروپا در برجام به تعهدات خود عمل نکرده و دروغ گفته است، افزود: اگر دولت رغبتی برای از سرگیری فعالیت هسته ای نشان نمی دهد، مجلس وارد کار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای کوچکی نژاد! شما یا دوستانتان همین حرف ها را از تریبون مجلس اعلام کنید و پیگیر آن باشد. صدای مجلس شنیده نمی شود. ایران باید نقض برجام توسط امریکا را رسما به دنیا اعلام کند و راه بازگشت صنعت هسته ای به شرایط قبل از برجام را در پیش گیرد. با دشمن باید با زبان مناسب سخن گفت. چرا در قبال تحریم های بعد از برجام قانون اقدام متقابل دنبال نمی شود.مگر نظارت بر اجرای قانون وظیفه مجلس نیست.؟ آقایی که از افراد برانداز نظام در مجلس دفاع کرد چرا در قبال تحریم های جدید ایران توسط کنگره امریکا ساکت است و به نام نماینده مردم و از جایگاه مجلس از حقوق ملت دفاع نمی کند؟ تا کی باید ایران برجام را مو به مو اجرا و رعایت کند و امریکا بر تحریم ها بیافزاید؟
در حاشیه