سالن شهید حجت الاسلام انصاری در رشت افتتاح شد

همزمان با اربعین شهید حجت الاسلام ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران در لبنان و مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دقایقی پیش سالن بزرگ مجتمع خاتم الانبیاء(ص) شهرستان رشت به نام شهید حجت الاسلم انصاری مزین شده و با حضور احمد مسجد جامعی افتتاح شد.

سالن شهید حجت الاسلام انصاری در رشت افتتاح شد

به گزارش ۸دی نیوز، همزمان با اربعین شهید حجت الاسلام ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی ایران در لبنان و مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دقایقی پیش سالن بزرگ مجتمع خاتم  الانبیاء(ص) شهرستان رشت به نام شهید حجت الاسلم انصاری مزین شده و با حضور احمد مسجد جامعی افتتاح شد.

علی اسماعیل پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید انصاری گفت: به پاس خدمات ارزنده این شهید بزرگوار که قریب ۱۰ سال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بود از همان دقایق اولیه اعلام خبر شهادتشان ستاد بزرگداشت شهید انصاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: وظیفه این ستاد ساماندهی مراسمات بزرگداشت شهید انصاری که مردم گیلان دلبستگی خاصی به این بزرگوار داشتند در شهرهای مختلف سراسر استان بود.

اسماعیل پور تصریح کرد: برای اینکه نام شهید انصاری و خدمات ارزنده وی در استان برای همیشه در ذهن گیلانیان باقی بماند، سالن بزرگ مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت که با نام وارش فعالیت می‌کرد به نام شهید حجت الاسلام انصاری مزین شده و امروز با حضور احمد مسجد جامعی، رئیس شورای شهر تهران و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همسر و فرزند شهید حجت الاسلام انصاری افتتاح شد.

گفتنی است، در این مراسم احمدی پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان، حجت الاسلام مظفری، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حجت الاسلام پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت حضور داشتند./ شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه