امام جمعه‌ی آستارا:

دولتمردان نباید به رفت و آمد با مسئولان آمریکایی دل خوش کنند / آمریکا دشمن شماره یک ایران است

خطیب جمعه آستارا گفت: دولت نباید به آمدن و رفتن سیاست‌مداران آمریکایی دل خوش کند چرا که آمریکا دشمن شماره یک نظام است.

دولتمردان نباید به رفت و آمد با مسئولان آمریکایی دل خوش کنند / آمریکا دشمن شماره یک ایران است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم حافظ‌نیا در خطبه‌های امروز نماز جمعه‌ی شهر آستارا با بیان اینکه تفکر در آخرت و مرگ تقوای انسان را چند برابر می‌کند، اظهار داشت: در هر صنف و مقامی که هستیم باید خدا و تقوای الهی را در نظر داشته باشیم.

وی به سالروز آغاز هفته گرامیداشت بسیج در ۲۹ آبان ماه اشاره کرد و افزود: در بیانات معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری به شأن و جایگاه بسیج و داشتن تفکر بسیجی اشاره شده و تبعیت از اندیشه‌های امیرالمومنین(ع) از مصادیق بارز تفکر بسیجی محسوب می‌شود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه اگر مسؤولان و خادمان دولت تفکر بسیجی نداشته باشند فرهنگ و استکبار غربی بر نوجوانان و جوانان کشور غلبه می‌کند، تصریح کرد: الگوهای رفتاری بسیج ولایت فقیه است.

وی به حضور بسیج در کنار تمام نیروها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بسیج با اقتدار و هوشیاری کامل در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه شیعیان جهان اسلام با وجود توطئه‌ و دسیسه‌های دشمن وهابی در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی حضور یافتند، افزود: حدود ۲۵ میلیون انسان عاشق در این پیاده‌روی بزرگ شرکت کرده‌اند.

وی به کشتار اخیر شیعیان فراموش شده نیجریه توسط ارتش آن اشاره کرد و گفت: ارتش نیجریه با کشتار شیعیان عزادار اربعین این کشور نشان داد که در اختیار رژیم صهیونیستی بوده و بیشترین خرید اسلحه را از این رژیم غاصب دارد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه آل‌سعود و صهیونیسم با تفکر ولایت علی و شیعه مخالف هستند، متذکر شد: وجود این همه شیعه و آل علی در کشور نیجریه و دیگر کشورهای شیعه جهان اسلام برای آل‌سعود و صهیونیسم قابل پذیرش نیست.

وی کشتار بی‌رحمانه عزاداران حسینی(ع) نیجریه را در سکوت جهانی عنوان کرد و یادآور شد: صدای سازمان ملل و حقوق بشر در مقابل کشتار انسان‌های بیگناه به‌ویژه عزاداران مسلمان نیجریه خفه شده است.

حافظ‌نیا با اشاره به دلاورمردی‌های مدافعان اهل حرم در سوریه و عراق و شهادت محسن خزائی خبرنگار رسانه ملی در منطقه حلب به دست تکفیری‌ها بیان کرد: مدافعان اهل حرم به نیابت از مردم ایران در خط مقدم تروریست و تکفیری‌ها در حال نبرد هستند.

وی درباره دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم اصفهان و بیانات ایشان در زمینه انتخابات آمریکا، گفت: انتخابات اخیر آمریکا پرده‌برداری از یک افتضاح بزرگ بود و مردم آمریکا در این زمینه اعتراض کرده‌اند.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه دولتمردان نظام نباید دل خود را به آمدن و رفتن سیاست‌مداران آمریکایی خوش کنند، یادآور شد: روش ما در برخورد با آمریکا همان روش ۳۸ ساله و راه امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی آمریکا را دشمن درجه یک ایران دانست و افزود: نتیجه انتخابات اخیر آمریکا هیچ تغییری در روند مواضع دولتمردان نظام و مردم درباره استکبارستیزی ندارد.

حافظ‌نیا با اشاره به تحریم‌های اخیر کنگره آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای ندارد و ما برای به اثبات رساندن حقانیت ایران اسلامی در پای میز مذاکرات حضور پیدا کردیم.

وی خنده‌های نابه‌جا را برداشت اشتباه از فرهنگ اروپایی دانست و خاطرنشان کرد: صدا و سیما با پخش برنامه خندوانه به ترویج و تبلیغ این فرهنگ نادرست اقدام می‌کند و اگر دولتمردان و مسؤولان نظام می‌خواهند مردم و جوانان را بخندانند باید با اشتغالزایی مشکلات آنها را برطرف کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه