تدبیر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران مبنی برسپردن حفاظت هواپیمایی کشور به سپاه، امنیت بی نظیری را به پروازهای کشورمان داد

دکتر محمد علی نجفی در دیدار فرمانده و مسئولان یگان حفاظت هواپیمایی گیلان که بمناسبت سالروز تشکیل این یگان برگزار شد گفت: با فرمان امام خمینی (ره) مبنی برسپردن حفاظت هواپیمایی کشور به سپاه احساس آرامش و امنیت خاطر برای مردم درپروازهای کشور حاکم شد .

تدبیر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران مبنی برسپردن حفاظت هواپیمایی کشور به سپاه، امنیت بی نظیری را به پروازهای کشورمان داد

به گزارش ۸دی نیوز، دکتر محمد علی نجفی در دیدار فرمانده و مسئولان یگان حفاظت هواپیمایی گیلان که بمناسبت سالروز تشکیل این یگان برگزار شد گفت: با فرمان امام خمینی (ره) مبنی برسپردن حفاظت هواپیمایی کشور به سپاه احساس آرامش و امنیت خاطر برای مردم درپروازهای کشور حاکم شد .

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به دلیل حاکم بودن ارزشها و آرمانهای دینی و اسلامی برنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ضربه زدن به امنیت کشور هستند گفت : با حضور نیروهای مؤمن ، انقلابی ، فداکار و ایثارگر در یگان حفاظت هواپیمایی کشورجمهوری اسلامی ایران امن ترین پروازهای کشور را دارد .

استاندار با بیان اینکه سپاه همواره در عرصه های مختلف انقلاب از سرمایه های مادی و معنوی نظام به خوبی حفاظت و حراست کرده است گفت : این انجام وظیفه را می توانیم در دوران دفاع مقدس ، عرصه ی سازندگی و عمرانی ، علمی ، تهاجم فرهنگی ، جنگ نرم به خوبی مشاهده کنیم .

استاندار گیلان همچنین از یگان حفاظت هواپیمایی خواست در کنار انجام وظایف امنیتی با ظرافت خاص همچنان نسبت به تکریم وجلب رضایت خاطر مسافران اقدام کنند .

 

jpg433

 

سرهنگ جاوید فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی گیلان نیز در این نشست با ارائه ی گزارشی از فعالیت های این یگان گفت : نیروهای این یگان با دل و جان آماده ی انجام مأموریت های محوله برای امنیت بخشیدن به پروازها هستند .

وی توجه به ارزشهای اخلاقی و معنوی و توکل به خدا را از شاخصه های موفقیت این یگان عنوان کرد و گفت : استفاده از نیروهای مؤمن ، جوان ، ولایتمدار ، متعهد و آموزش دیده و احترام به مردم از شاخصه های موفقیت در امنیت پروازسپاه بوده است .

حجت الاسلام صدیقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی گیلان نیز جان برکف بودن رزمندگان کشورمان را از دلایل اصلی امنیت کنونی کشورمان عنوان کرد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه