امام جمعه‌ی ماسال:

دفتر اتحادیه اروپا در تهران همان لانه جاسوسی است / مگر ما مستعمره‌ی غربی‌ها هستیم که شرایطشان را بپذیریم

امام جمعه ماسال با اشاره به پیش شرط های وقیحانه اتحادیه اروپا برای افتتاح دفتر در تهران گفت: این دفتر همان لانه جاسوسی است.

دفتر اتحادیه اروپا در تهران همان لانه جاسوسی است / مگر ما مستعمره‌ی غربی‌ها هستیم که شرایطشان را بپذیریم

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) رشد کرد و مایه برکات در همه عرصه ها شد.

امام جمعه ماسال درخشندگی بسیج را در هشت سال دفاع مقدس چشمگیر دانست و تاکید کرد: امروز هم اگر بخواهیم کشور به رشد و تعالی برسد باید حاکمیت فرهنگ بسیجی بر کشور را بیفزاییم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بحث بازگشایی قریب الوقوع دفتر اتحادیه اروپا در ایران گفت: شاید برخی بپرسند چرا اینقدر روی این مساله حساسیت بخرج می دهید. ما نه تنها باید حساس باشیم بلکه باید این حساسیت را به جامعه انتقال دهیم. اگر این افتتاح در راستای افزایش روابط دیپلماتیک بود باز هم قابل قبول بود اما این نیست. آنها سند راهبردی ای نوشته اند که در آن برای افتتاح دفتر پیش شرط های عجیبی گذاشته اند.

وی افزود: فراهم کردن بستر جهت ارتباط مقامات غربی با مخالفان نظام در این دفتر، جلوگیری از اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، آزادسازی زندانیان سیاسی و تضمین امنیت انرژی اروپا از جمله این شروط است. آخر شما خودتان این کارها را میکنید؟ خودتان زندانیان سیاسی را آزاد میکنید؟ مگر ما مستعمره شما هستیم که امنیت انرژیتان را تضمین کنیم؟

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان با تاکید بر اهمیت حفظ عزت و استقلال کشور توسط دیپلمات های وزارت خارجه گفت: می گویند شما حق برخورد با افراد دو تابعیتی را ندارید. آن مردک که پول مملکت را با خودش برد خارج و حالا هم کشورهای غربی بر خلاف کنوانسیون های جهانی از تحویلش سر باز می زنند، مگر دو تابعیتی نبود؟مسئولیت های کلیدی خودمان را بدهیم به دو تابعیتی ها و بعد خلاف کنند و فرار کنند به خارج؟ نباید اجازه دخالت به بیگانگان داد.

امام جمعه ماسال تنها روابط بر مبنای عزت و حکمت را قابل قبول دانست و تصریح کرد: ضعفای عالم چشمشان به جمهوری اسلامی است. این مجد و عزت ،الگوی ملت هاست. آنها می خواهند این را بگیرند. در یک کلام این دفتر ، همان لانه جاسوسی است.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه