از هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور؛

دربی بانوان فوتسال گیلان با تساوی به پایان رسید + تصاویر

از هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، صبح جمعه دو تیم سپیدرود و شهرداری رشت، در سالن آتش نشانی مقابل هم قرار گرفتند.

دربی بانوان فوتسال گیلان با تساوی به پایان رسید + تصاویر

به گزارش ۸دی، از هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، صبح امروز جمعه دو تیم همشهری  سپیدرود و شهرداری رشت، در سالن آتش نشانی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی سرانجام با نتجه تساوی به پایان رسید.

بازی با استقبال و تشویق های پرشور طرفداران دو تیم آغاز شد. حملات از سوی بازیکنان سپیدرود در شروع بازی بیشتر بود که سرانجام در دقیقه ۹ نیمه اول به گل اول بازی برای این تیم انجامید، اما شهرداری رشت در دقیقه ۱۶، با حملات پیاپی دروازه تیم حریف را گشود. بازی با هیجان برای دستیابی به پیروزی، همراه حملات مکرر دو تیم ادامه یافت که در ثانیه های آخر و با گل دقیقه ۲۰ تیم شهرداری نیمه اول بازی به پایان رسید.

تلاش برای پیروزی جریان داشت که در دقایق ۲۸ نیمه دوم تیم شهرداری و دقیقه ۳۲ و ۳۹ برای سپیدرود گلهایی به ثمر نشست و در نهایت بازی با تساوی سه بر سه پایان یافت.

زارع سرمربی تیم شهرداری رشت، ضمن رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش با توجه به اولین سال حضور در لیگ گفت: تیم شهرداری رشت با تیم سوم جدول، تیم صنعت نفت آبادان، هفته آینده با میزبانی رشت به رقابت خواهد پرداخت.

تماشاگران وبژه این بازی، خانمها پیشگر عضو شورای شهر رشت، چیرانی مدیر سازمان عمران، گل احضار بازرس سازمان، زارع مدیر روابط عمومی سازمان عمران شهرداری رشت بودند. پس از خاتمه بازی، محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت و فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر برای دیدار با اعضای تیم شهرداری در سالن حاضر شدند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه