نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر در گفتگو با 8دی:

ایران پایبندی خود در برجام را اثبات کرده است / رفتار ایران در برجام ربطی به آمریکا ندارد

نماینده مردم آستانه اشرفیه ایران را قدرت هسته ای در جهان معرفی کرد و گفت: رفتار ایران در اجرای برجام ربطی به آمریکا ندارد.

ایران پایبندی خود در برجام را اثبات کرده است / رفتار ایران در برجام ربطی به آمریکا ندارد

محمدحسین قربانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، دلیل بدعهدی آمریکا در اجرای توافق برجام را در رابطه با ایران بی معنی خواند و اظهار داشت: رفتار ایران در برجام ربطی به فعالیت و نقش آمریکا در برجام ندارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه طرف ما در برجام اروپا، آمریکا، روسیه و سازمان ملل است، افزود: ممکن است با تغییر چهره سیاسی در آمریکا حرف هایی شنیده شود اما ما معتقدیم آمریکا تنها یک عضو است نه تمام طرف ما در برجام.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه حرف های رئیس جمهور آمریکا می توانند در آینده برجام نقش آفرینی کند، گفت: آنچه که ما می خواستیم در جهان اثبات کنیم، تمام شده است و اکنون جهان، ایران را یک کشور هسته ای می شناسد.

قربانی با بیان اینکه امروزه دنیا ایران را بعنوان یک قدرت جهانی می شناسد، اظهار کرد: ما به مسیر خود ادامه می دهیم و موارد مندرج در برجام را عملا اجرا خواهیم کرد.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه عملکرد ایران در اجرای برجام پایبندی این کشور را در توافق هسته اثبات می کند، تصریح کرد: اگر اتحادیه اروپا ایران را در فضایی در مقابل با خود قرار داد، راه برای ایران بسیار بسیار باز است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
یعنی به فرمایش شما که نماینده مردم هم هستید ما تعهدات خودمان را انجام داده و به آن پایبندیم.اگر کنار،گوشه چیزی مانده باشد انجام می دهیم.امریکا برخلاف برجام فرآیند تشدید تحریم ها را دنبال می کند ولی ما به برجام همچنان پایبندیم و ما از ناحیه شمای نماینده اعتراضی نمی شنویم و فقط به برجام پایبندیم. واقعا ما با بودن شما اول و آخر پایبندهائیم
در حاشیه