احضار وزرای اطلاعات، امورخارجه و کشور به مجلس درباره دیدار اروپایی‌ها با حامیان فتنه

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با اشاره به سؤال نمایندگان از وزرای خارجه، اطلاعات و کشور درباره دیدار هیئت پارلمانی اروپا با نسرین ستوده و جعفر پناهی گفت: سؤال از ۳ وزیر تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

احضار وزرای اطلاعات، امورخارجه و کشور به مجلس درباره دیدار اروپایی‌ها با حامیان فتنه

به گزارش ۸دی نیوز، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با اشاره به سؤال نمایندگان از وزرای خارجه، اطلاعات و کشور درباره دیدار هیئت پارلمانی اروپا با نسرین ستوده و جعفر پناهی گفت: سؤال از ۳ وزیر تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

وی اضافه کرد: به احتمال فراوان در جلسه این هفته هیئت رئیسه مجلس سؤال به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت فرستاده خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسات یکشنبه و دوشنبه این کمیسیون برای بررسی لایحه بودجه ۹۳، گفت: به دلیل بررسی بودجه بعید است در جلسات این هفته کمیسیون سؤال رسیدگی شود.

نقوی حسینی درعین حال خاطرنشان کرد: رسیدگی به سؤال از ۳ وزیر در جلسات هفته آینده کمیسیون امنیت با دعوت از ۳ وزیر یاد شده رسیدگی خواهد شد.

پیش‌تر ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس، از تقدیم سوال از محمدجواد ظرف وزیرخارجه، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور به هیئت رئیسه مجلس خبر داده بود.

به گفته وی، این سوال درباره چگونگی دیدار هیئت پارلمانی اروپا با نسرین ستوده و جعفر پناهی است که به هیئت رئیسه خانه ملت داده شده است./ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پویا
واقعا الان مشکل کشور ما دیدار اعضای مجلس اروپا با این دو نفره؟! آخه جماعت نفهم چی بگم بهتون؟ مردم از گرانی و فقر جونشون به لبشون رسیده اونوقت شماها دنبال چی هستید؟
در حاشیه