رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد؛

کشف سیگار خارجی قاچاق ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از کشف سیگارخارجی قاچاق ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیونی در این استان خبر داد.

کشف سیگار خارجی قاچاق ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی  در گیلان

به گزارش ۸دی، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی عصر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب اخبار موثق مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون بنز از شهرهای غربی کشور به مقصد شهرهای شمالی اقدام به حمل سیگارت قاچاق در پوشش حمل بار می کند مراتب به طور ویژه در دستور کار عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با کار اطلاعاتی و بررسی های فنی مسیر محموله را از تبریز، آستارا و رشت رصد کردند افزود: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس با تشکیل دو تیم عملیاتی بعد از تعقیب و مراقبت های لازم خودرویی را در ابتدای حوزه اسحفاظی رشت رویت و در یک عملیات غافلگیرانه آن را متوقف کردند.

فلاح کریمی با اشاره به اینکه راننده خودرو با ارائه بارنامه خوراک دام قصد منحرف نمودن مامورین را داشت ادامه داد: ماموران پس  از بازرسی خودرو تعداد ۱۲۵ کارتن معادل ۱۲۵ هزار نخ سیگارهای خارجی به ارزش ۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال که به طرز ماهرانه ای در لابه لای گونی های خوراک دام جاسازی شده بود شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان از تشکیل پرونده برای دو متهم ۳۵ و ۳۲ساله پرونده  و ارسال آن به دستگاه قضایی خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه