فرماندار تالش در گفتگو با 8دی مطرح کرد:

کمک سه میلیاردی دولت به کارخانه صنایع چوب اسالم / تعدیل نیرو در شرکت واقعیت ندارد

فرماندار تالش گفت: در کارگروه رفع موانع تولید مصوب شده تا سه میلیارد تومان به این شرکت کمک مالی شود.

کمک سه میلیاردی دولت به کارخانه صنایع چوب اسالم / تعدیل نیرو در شرکت واقعیت ندارد

علی فتح اللهی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی، اعلام ورشکستگی برای شرکت چوب اسالم را تعبیر ناصحیح خواند و اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای را در استانداری با حضور سایر دستگاه های مرتبط برگزار کردیم تا وضعیت این شرکت تعیین و تکلیف شود.

وی به کمک دولت و تحول جدید در شرکت چوب اسالم اشاره کرد و افزود: مقرر شده با تامین منابع لازم از بانک های عامل سرمایه در گردش این شرکت فراهم شود.

فرماندار تالش با بیان اینکه مقرر شد تحول جدید در شرکت از سر گرفته شود، گفت: پیشنهاداتی در این زمینه مطرح شده که تا نهایی شدن آن از اعلام آن خود داری می کنم.

فتح اللهی با اعلام اینکه با سفارش نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان از این شرکت بازدید بعمل خواهد آورد، اظهار کرد: قطعا تصمیمات مطلوبی در خصوص این شرکت گرفته خواهد شد و نگرانی ها در این زمینه رفع می شود.

مقام عالی دولت در تالش با تصریح به اینکه استاندار در خصوص سرمایه در گردش این شرکت با تهران و بانک های عالم مکاتباتی را داشته است، گفت: در کارگروه رفع موانع تولید مصوب شده تا سه میلیارد تومان به این شرکت کمک مالی شود.

وی با اعلام اینکه سازمان بالادستی این شرکت در تهران برای شرکت چوب اسالم مشکلاتی را ایجاد می کند، افزود: شستا گاها برای این شرکت مشکلاتی را ایجاد کرده که تلاش می شود این مشکلات را نیز از سر راه برداریم.

فتح اللهی با بیان اینکه بانک نیز برای همکاری با این شرکت اعلام آمادگی کرده است، تاکید کرد: تمام اقدامات برای دریافت وام اعم از واگذاری وثیقه و پرونده سازی انجام شده تا وام به این شرکت پرداخت شود.

فرماندار تالش با اعلام اینکه تاکنون هیچ یک از کارگران این شرکت از کار بیکار نشده اند، ادامه داد: ما این اجازه را به شرکت نداده ایم و استان نیز بر روی این مسئله بسیار حساس است و باید تحت همان شرایط قبلی شرکت مشغول به فعالیت شود.

وی با هشدار به اینکه تعدیل نیرو در شرکت چوب اسالم قطع به یقین تا الان رقم نخورده است، گفت: طبق مکاتباتی که صورت گرفته تا روشن نشدن تکلیف شرکت، حق تعدیل نیرو برای این مجموعه امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه