نماینده مردم انزلی در گفتگو با 8دی:

از اظهارات نماینده رشت در فضای مجلس تعجب کردم / فتنه همیشه ننگی در تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود

نماینده مردم انزلی گفت: نماینده رشت باید در سخنرانی ها یا محافل عمومی فتنه و فتنه گران را به شدت محکوم کند.

از اظهارات نماینده رشت در فضای مجلس تعجب کردم / فتنه همیشه ننگی در تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، جریان فتنه را فراموش نشدنی توصیف کرد و اظهار داشت: تا زمانی که انقلاب اسلامی تداوم دارد فتنه همیشه ننگی در تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود و از یادها پاک نخواهد شد.

وی با اعلام اینکه زوایای فتنه و فتنه گر باید در کشور روز به روز روشن تر شود، افزود: نباید اجازه داد تا فتنه گران در کشور ما صاحب جایگاه و مقام شوند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی شرط پذیرش توبه فتنه گران را ابتدا مورد مقبول شدن خدا سپس مجلس عنوان کرد و گفت: بسیاری از قشر فتنه گر امروزه علاوه بر اینکه توبه نکرده اند با دهن کجی کردن در حال تصرف جایگاه های حساس کشور هستند.

خسته‌بند رفتار طلبکارانه فتنه گران در محافل و رسانه ها را محکوم نمود و اظهار کرد: در استان گیلان افرادی هستند که از هادیان جریان فتنه در دانشگاه ها و مراکز حساس بودند و تاکنون فتنه را نیز محکوم نکرده اند.

وی با اعلام اینکه شنیده نشده تاکنون این افراد خود را از فتنه مبرا کنند، تصریح کرد: این افراد نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری بی تفاوتند و در ادارات و نهاد های حکومتی پناهگاه گرفته اند.

این نماینده مجلس به پنهان کاری فتنه گران در موضع قدرت نیز اشاره داشت و گفت: اگر در مقابل با این فتنه گران مقابله نشود یقینا در آینده برای کشور مشکل ساز خواهند بود.

خسته بند اظهارات جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت را در مجلس اشتباه توصیف کرد و گفت: این اظهارات در فضای مجلس صورت گرفته و همکار ما باید فورا این موضع گیری خود را اصلاح کند.

وی با اشاره به اینکه این نماینده همیشه نسبت به فتنه و فرمایشات رهبری در این خصوص حساسیت نشان داده است، ادامه داد: با توجه به رفتارهای گذشته جعفرزاده، من تعجب کردم وقتی چنین اظهاراتی را از ایشان در فضای علنی مجلس شنیدم.

نماینده بندر انزلی، جعفرزاده را به اصلاح این موضع خود فراخواند و افزود: نماینده رشت باید در یک سخنرانی عمومی یا به شیوه ای دیگر فتنه و فتنه گران را به شدت محکوم کند.

خسته‌بند با هشدار به همه آحاد ملت من جمله نمایندگان مبنی بر اینکه فتنه همیشه وجود داشته است، گفت: از صدر اسلام تا کنون جریان فتنه وجود داشته و جریان شناسی فتنه برای صاحبان تریبون و قدرت ضرورت دارد.

وی با اظهار به اینکه رهبری بالای صد بار موضوع فتنه و حساسیت بر این موضوع تاکید داشته اند، گفت: این نشان می دهد که ملت نسبت به فتنه حساس هستند و حمایت از فتنه را نیز به شدت محکوم می کنند.

نماینده انزلی به کلام مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در خصوص فتنه اشاره داشت و گفت: فتنه مانند مورچه ای سیاه، در شب سیاه است که روی تخته سنگی سیاه است و شناختن آن مستلزم بصیرت است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه