پس از انتشار نامه کارگران صنایع چوب اسالم؛

نوبخت برای بررسی مشکلات صنایع چوب اسالم نماینده فرستاد

پس از انتشار نامه سرگشاده کارگران صنایع چوب اسالم به نوبخت، وی برای بررسی مشکلات این شرکت نماینده ای به اسالم فرستاد.

نوبخت برای بررسی مشکلات صنایع چوب اسالم نماینده فرستاد

به گزارش ۸دی، پس از انتشار نامه سرگشاده کارگران صنایع چوب اسالم به معاون رئیس جمهور، محمدباقر نوبخت برای بررسی مشکلات این شرکت نماینده ای به اسالم فرستاد.

بر این اساس، پایگاه خبری صریح خبر نوشت:  محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت بلافاصله پس از واصل شدن نامه، اظهار داشت در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی خواهد کرد و در اولین اقدام از رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان خواست تا به نمایندگی از وی جهت بررسی موضوع و مشکلات در شرکت صنایع چوب اسالم حضور پیدا کند.

به این ترتیب، کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان به نمایندگی از نوبخت با حضور در شرکت صنایع چوب اسالم، مشکلات را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و مقرر شد مشکلات را مکتوب به معاون رئیس جمهور گزارش کند.

روز گذشته کارگران صنایع چوب اسالم، طی نامه‌ای سرگشاده از نوبخت، مسولین شستا، استاندار و نماینده و فرماندار تالش و… خواستار پیگیری مشکلات و حقوق معوقه شده بودند.

همچنین روز گذشته جلسه ای با حضور اصغریان و مدیر کل صنعت معدن تجارت، مدیر بانک رفاه استان، مدیر کل اقتصادی استانداری، مدیر کل امنیتی استانداری، مدیرعامل صنایع چوب و فرماندار تالش برگزار شد.

در این جلسه نیز ایجاد مرکز مبل گیلان با مشارکت درودگران و صنایع استان جهت تولید مبل، فروش و نمایشگاه مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد جلسه بعدی در صنعت معدن تجارت گذاشته شود تا برند مبل اسالم دوباره احیا شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه