رئیس اداره آموزش و پرورش انزلی خبرداد:

نمایش بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب در ۱۲۶ مدرسه بندرانزلی

سید حسین دریابکی گفت: بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب در ۱۲۶ مدرسه بندرانزلی در سطوح مختلف و با موضوعات فرهنگی ، عمومی ، ادبیات ،کودکان و کمک درسی به نمایش گذاشته شد.

نمایش بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب در ۱۲۶ مدرسه بندرانزلی

به گزارش ۸دی، رئیس اداه آموزش و پروش بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار افق انزلی در رابطه با فعالیت های این اداره در هفته کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: بیش از ۲۰۰۰ جلد کتاب را در ۱۲۶ مدرسه شهرستان بندرانزلی برای استفاده دانش آموزان به نمایش گذاشته ایم.

حسین دریابکی افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در دو مدرسه همت لیجارکی و سماء انزلی برنامه های ویژه ای را همراه با حضور مسئولین عالی رتبه استان وشهرستان برای دانش آموزان برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: با منطقه آزاد انزلی در مدرسه همت لیجارکی همکاری های قابل توجهی داشتیم و مدیریت این سازمان هدایایی ویژه را در قالب بسته فرهنگی با محوریت کتاب به دانش آموزان این مدرسه هدیه کرد.

این مقام مسئول با اشاره به تخفیف ۲۰ درصدی کتابهای توزیع شده در مدارس انزلی ، گفت: میزان استقابل دانش آموزان از نمایشگاه های کتاب در بندرانزلی رضایت بخش بود.

وی با تاکید بر سطح بندی کتابهای نمایشگاهی در مدارس انزلی افزود: این کتابهای با موضوعات فرهنگی، عمومی، ادبیات، مذهبی، کودکان و کمک درسی  به نمایش گذاشته شدند.

دریابکی گفت: نمایشگاه های کتاب در مدارس انزلی تا چهارم آذرماه سال جاری دایر هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه