عضو شورای اسلامی شهر رشت:

اعضای شورای شهر رشت در برنامه سفر وزیر صنعت به گیلان دعوت نبودند / از این بابت گله مندیم

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شورای رشت در برنامه سفر نعمت زاده به گیلان دعوت نبودند، گفت: از این بابت گله مندیم.

اعضای شورای شهر رشت در برنامه سفر وزیر صنعت به گیلان دعوت نبودند / از این بابت گله مندیم

به گزارش ۸دی، مظفر نیکومنش در گفتگو با خبرنگار دیار باران در واکنش به حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت در استان گیلان ، اظهار کرد: استان گیلان با وجود برخورداری از انبوه سواحل و جنگل ها و مراتع، سیمایی صنعتی نیز بر چهره دارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: ما وزیر را ندیدیم که کجا رفت و از چه پروژه هایی در استان گیلان بازدید کرد، متأسفانه تمامی اعضاء شورای اسلامی شهر رشت از این موضوع گله مندند.

نیکومنش با تأکید براینکه انتظار داشتیم وزیر صنعت و معدن و تجارت با اعضاء شورای اسلامی شهر رشت نشستی برگزار می کرد، اضافه کرد: متأسفانه این اقدام مهم انجام نشد و این نشست برگزار نشد.

وی گفت: اگر این نشست برگزار می شد دکتر نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت با طرح این مشکلات در حوزه صنعت شهر از سوی وکلای مردم در شورای اسلامی شهر رشت با وضعیت صنایع شهر رشت بیشتر آشنا می شدند .

نیکومنش با اشاره به این موضوع که هیچکدام از اعضاء شورای اسلامی شهر رشت به نشست مسؤلان استان با وزیر صنعت و معدن و تجارت و در مجموع برنامه سفر ایشان در گیلان دعوت نشدند و از این بابت گله مندیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه