صبح امروز؛

رئیس‌جمهور وارد کرج شد

حسن روحانی رئیس دولت یازدهم در سی و یکمین سفر استانی دوره ریاست جمهوری خود، صبح چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه وارد استان البرز شد.

رئیس‌جمهور وارد کرج شد

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام حسن روحانی در سی و یکمین سفر استانی خود صبح روز چهارشنبه وارد استان البرز شد و در بدو ورود مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، استاندار البرز و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

حرکت کاروان تدبیر و امید در البرز ساعت ۹ صبح امروز از مسیر خیابان شهید بهشتی، قبل از میدان سپاه آغاز می‌شود، مراسم استقبال و سخنرانی عمومی در ورزشگاه مخابرات خواهد بود.

رئیس‌جمهور در این سفر یک‌روزه در کرج حضور خواهد یافت و وزرای وی نیز در سایر شهرستان‌ها برای برگزاری جلسات با مسئولان شهرستانی، افتتاح طرح‌ها و بررسی مشکلات منطقه حضور می‌یابند.

وزیر اطلاعات، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر ورزش و جوانان، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور و تنی چند از اعضای کابینه، رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

دیدار با علما، نخبگان، فعالان اقتصادی، نشست خبری با اصحاب رسانه و شرکت در شورای اداری و افتتاح ویدئو کنفرانسی طرح‌های عمرانی ازجمله برنامه‌های این سفر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه