روز گذشته صورت گرفت؛

تعریف و تمجدید فرماندار لنگرود از رئیس جمهور به مناسبت هفته بسیج!

فرماندار لنگرود با بیان اینکه آقای روحانی یک بسیجی بود افزود: رئیس جمهور یاور ولایت فقیه می باشد و نباید رئیس جمهور را تخریب کرد.

تعریف و تمجدید فرماندار لنگرود از رئیس جمهور به مناسبت هفته بسیج!

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، سید رضا جوادپور در جلسه گرامیداشت هفته بسیج که سه شنبه(۲۵ آبان) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: هفته بسیج متعلق به همه آحاد جامعه است و افتخار همه ملت این است که بسیجی هستیم و با افتخار برنامه های بسیج را دنبال می کنیم.

 

فرماندار شهرستان لنگرود هفته گرامیداشت بسیج را فرصتی برای قدرشناسی از حماسه های این قشرعنوان و خاطرنشان کرد: برنامه های این هفته باید به نحو شایسته در سطح شهرستان برگزار شود و نور تجلیل از بسیج باید همچنان تابان و روشن باشد.

 

وی، بسیج را متعلق به همه دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری کشوری مقتدر در جهان است و اولین تکیه گاه ما نیز بسیج و بسیجیان و مردم هستند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: پیوند بین مردم و رهبری پیوند عمیقی است و امروز بسیج پرچمدار مبارزه علیه مستکبرین و تجلی بصیرت و ولایتمداری در جامعه است.

 

جوادپور گفت: افتخار همه ما این است که خود بسیجی هستیم و امام با آن بزرگی و عظمتش به بسیجی بودن خود افتخار میکرد.

 

وی تاکید کرد: این بسیج بود که همواره در صحنه نبرد و همچنین خنثی کردن توطئه هانقش ایفا میکرد.

 

فرماندار لنگرود با بیان اینکه آقای روحانی یک بسیجی بود و یک افتخار است، افزود: رئیس جمهور یاور ولایت فقیه می باشد و نباید رئیس جمهور را تخریب کرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه نباید مردم را نسبت به دولت و مجلس بدبین کرد، اظهار کرد: آنهایی که این کارها را انجام می دهند خیرخواه مملکت نیستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه