سریال انفجار خودروهای پژو در لاهیجان تکرار شد+ تصاویر

راننده خودرویی که بعد از خاموش شدن خودرویش و استارت های پیاپی قصد روشن کردن خودرو را داشت، ناگهان با صدای انفجار مهیبی که حاصل ترکیدن هواکش خودرو بود مواجه شد.

سریال انفجار خودروهای پژو در لاهیجان تکرار شد+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «لاهیجان» در پی وقوع این حادثه راننده خودرو که بعد از خاموش شدن خودرو و استارت های پیاپی قصد روشن کردن خودرو مزبور را داشت، ناگهان با صدای انفجار مهیبی که حاصل ترکیدن هواکش خودرو بود مواجه شد.ff

این در حالی بود که نیروهای ایستگاه ۳ آتش‌نشانی  لاهیجان مستقر در مقابل زندان مالک اشتر نیز در کوتاهترین زمان در محل حاضر شده و نسبت به خاموش کردن حریق خودرو وارد عمل شدند.

هنگامی که ماموران آتش‌نشانی در ساعت ۲۲ و ۵۱ دقیقه به محل حادثه رسیدند، شعله‌های آتش از قسمت موتورخودروی پژو ۴۰۵ سال تولید ۱۳۸۰ به بیرون زبانه می‌کشید.
راننده خودرو با به‌کارگیری یک دستگاه کپسول خاموش‌کننده اقدام به اطفای حریق خودرو کرده و موفق شده بود تا اندازه‌ای آتش را مهار کند که با حضور نیروهای آتش‌نشانی، حریق کاملا اطفا و محل یاد شده لکه گیری و ایمن‌سازی شد. کارشناسان آتش‌نشانی با خاموش شدن این حریق کار خود را برای بررسی علت بروز این حادثه و نیز میزان خسارت وارده آغاز کردند.

به گزارش «لاهیجانـ» وقوع این حوادث در حالی است که مدیرعامل ایران خودرو چندی پیش صراحتا اعلام کرد که امکان آتش‌سوزی ۲۵هزار دستگاه پژو ۴۰۵ به دلیل مراجعه نکردن مالکان برای بازبینی همچنان ادامه دارد!

 بر این اساس شاید باید سوختن تعداد بیشتری از شهروندان حوادث آتش‌سوزی این مدل از خودروهای پژو را شاهد بود، چرا که حوادث مشابه پیش از این ثابت کرده‌اند که نقص فنی این نوع خودرو هنگام وقوع حادثه گاهی توام با قفل شدن درب خودرو بوده و در حادثه‌ای هم موجب شد تمامی سرنشینان زنده زنده در آتش بسوزند.f

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه