استاندار گیلان در نشست با نوبخت بصورت ضمنی تأیید کرد؛

راه آهن رشت – قزوین به سال ۹۵ نمی‌رسد / بیمارستانهای رضوانشهر و آستارا تا پایان ۹۵ تجهیز می‌شوند

استاندار در نشست بررسی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور بصورت ضمنی تأیید کرد راه آهن رشت قزوین امسال به پایان نمی‌رسد.

راه آهن رشت – قزوین به سال ۹۵ نمی‌رسد / بیمارستانهای رضوانشهر و آستارا تا پایان ۹۵ تجهیز می‌شوند

به گزارش ۸دی، روند اجرای مصوبات سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به استان گیلان عصر سه شنبه با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه‌ی کشور در این سازمان برگزار شد.

در این نشست که جمعی از معاونین وزرا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و مدیران کل استانی حضور داشتند درباره آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان و تسریع در اجرای این طرح‌ها بحث و تبادل و نظر شد.

نوبخت در این نشست وعده داد کلیه مطالبات و معوقات پروژه‌های سفرهای استانی تا پایان امسال پرداخت شود.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه‌ی راه آهن قزوین رشت نیز گفت: اعتبارات باقیمانده‌ی این طرح مهم از طریق اسناد خزانه و اوراق مشارکت به وزارت راه و شهرسازی پرداخت می‌شود تا راه‌آهن گیلان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز در این نشست ضمن دعوت از معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برای سفر به گیلان  برای بررسی مصوبات سفر از جمله راه‌آهن با تأیید ضمن این نکته که پروژه راه آهن رشت قزوین به پایان سال ۹۵ نمی رسد اظهار داشت: با توجه به اینکه راه‌آهن رشت- قزوین تا پایان دولت به اتمام می‌رسد آغاز ساخت ایستگاه مرکزی رشت در میدان گیل ضروری است.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت ساخت پروژه‌های ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزاده راه رشت- قزوین، سدهای لاستیکی و در دست اجرای شفارود و پلرود، پروژه‌های آب و فاضلاب شهری و روستاییی درخصوص تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام افزود: تجهیز بیمارستان‌های آستارا و رضوانشهر که از مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید است در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

نجفی ادامه داد: عملیات اجرایی این بیمارستان‌ها به اتمام رسیده و پس از تجهیز تا پایان سال آماده‌ی بهره‌برداری است.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان‌های لاهیجان و لنگرود نیز تا پایان دولت یازدهم به اتمام رسد.

استاندار گیلان تیر ماه امسال وعده داده بود راه آهن رشت قزوین تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد. همچنین محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری پیش از این وعده داده بود این پروژه در دهه فجر سال ۹۵ افتتاح شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه