نامه سرگشاده کارگران صنایع چوب اسالم به نوبخت؛

۵ ماه حقوق نگرفته‌ایم / با وعده و وعید چرخ تولید و زندگی نمی‌چرخد + عکس

کارگران کارخانه صنایع چوب اسالم ضمن نامه ای سرگشاده خطاب به معاون رئیس جمهور خواستار رسیدگی به موضوع پنج ماه حقوق معوقه‌ی خود و تعیین وضعیت آینده‌ی شغلی خود شدند.

۵ ماه حقوق نگرفته‌ایم / با وعده و وعید چرخ تولید و زندگی نمی‌چرخد + عکس

به گزارش ۸دی، کارگران شرکت صنایع چوب اسالم ضمن نامه ای سرگشاده نسبت به عدم دریافت پنج ماه از حقوق خود و آینده نامشخص شغلی خود اعتراض کردند. متن نامه‌ی این کارگران به شرح زیر است:

هم استانی عزیز جناب آقای دکتر نوبخت

استاندار گرانقدر، نماینده محترم شهرستان و فرماندار عزیز

مدیران و مسئولین زحمتکش مجموعه شستا

با سلام و درود

همانطور که مسحضرید شرکت صنایع چوب اسالم در شهرستان تالش سالیان درازی است که بزرگترین و تنهاترین شرکت تولیدی در شهرستان تالش می باشد که در سالیان دور قریب ۱۵۰۰ نفر پرسنل در همین شرکت و در همین وسعت مشغول بکار بوده اند و بخشی از خاطرات مردم این منطقه در این شرکت رقم خورده است و حتی هنوز هم حقوق بازنشستگی بابت کار در این شرکت دریافت می نمایند. اما با گذشت آن سالها، اکنون قریب به ۱۳۰ نفر  پرسنل به طور مستمر در این کارخانه مشغول به فعالیت هستیم. اما متأسفانه روند تولید در شرکت به گونه‌ای است که حدود پنج ماه است حقوق نگرفته ایم و مدام وعده می‌خوریم و در شرایط بحرانی قرار گرفته‌ایم به گونه‌ای که اگر تدبیر بخصوصی در این راستا صورت نگیرد شرایط فوق العاده و بحرانی حادث خواهد شد. می‌توان با تصمیم درست و تعامل همه مسئولان ذیربط موجبات رونق این شرکت و نهایتا این شهرستان گردد. مسئولین عزیز باور کنید چشم امید خیلی از خانواده ها به طور مستقیم و غیرمستقیم به این شرکت دوخته شده است. حال از مدیران محترم شستا انتظار داریم که نگاه ویژه به این شرکت داشته و از قشر ضعیف کارگری حمایت نمایید.

آقای دکتر نوبخت! هم استانی عزیز و دلسوز! به عنوان هم استانی انتظار حمایت ویژه ای از جنابعالی داریم. از سایر مسئولین ذیربط، استاندار عزیز، نماینده محترم، فرماندار گرانقدر و … تقاضا داریم با تعامل و همفکری بستر تولید و توسعه این شرکت را فراهم نمایند. مسئولین گرانقدر! باور کنید ما نزد خانواده خود شرمنده هستیم و با قول و وعده و عید چرخ تولید و زندگی نمی چرخد و نهایتا کارگران و پرسنل این شرکت چشم امید به تصمیم و تدبیر شما دوخته اند و (شما) ما را نامید نکنید.

با تشکر و احترام

کارگران و پرسنل صنایع چوب اسالم

 

%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%a9%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%da%86%d9%88%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%85

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه