استحقاق گیلان از بودجه ۹۳ می توانست بیشتر باشد

محمد مهدی رهبری املشی، بودجه سال ۹۳ اختصاص یافته به استان گیلان متناسب با استحقاق وضعیتی که دارد بودجه مناسبی بوده است.

استحقاق گیلان از بودجه ۹۳ می توانست بیشتر باشد

به گزارش ۸دی نیوزبه نقل از رصدرودسر محمد مهدی رهبری املشی، بودجه سال ۹۳ اختصاص یافته به استان گیلان متناسب با استحقاق وضعیتی که دارد بودجه مناسبی بوده است.

نماینده شهرستان های رودسر و املش اظهار کرد:از نکات مثبت آن میتوان اختصاص تسهیلات خارجی  به ۳ الی ۴ طرح بزرگ عمرانی که علاوه گیلان ملی هم در اولویت قرار دارند نام برد.

رهبری افزود: پروژه عمرانی راه آهن قزوین رشت – انزلی ، آستارا،  پروژه ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین-رشت  و دیگری سد شفارود است که از اعتبارات فاینانس استفاده می کنند.

وی در ادامه گفت : در بودجه سال ۹۳ از ۱۰ الی ۱۲ طرح در این ارتباط مطرح بود ۳الی ۴ تا برای استان گیلان بوده و به نظر سهم خوبی از این اعتبارات  به این استان تخصیص یافته است. ولی می توانست در استحقاق گیلان بیش از این ها می باشد.

نماینده شهرستان های رودسر واملش در جواب سوالی خبرنگار که پروژه سد پلرود آیا بودجه در نظر گرفته شده است یا نه؟ گفت:بودجه لازم برای تکمیل  سد پلرود می تواند از منابع غیر بودجه ای هم  تامین شده که همان اوراق مشارکت و سایر منابع می باشد که از این  حیث جبران  شود.

رصدرودسر:پروژه سد پلرود بنا به برنامه ریزی انجام و قول دولت دهم ،در سال آینده تکمیل شود که شرایط فعلی و عدم ردیف بودجه مشخص،می شود نتیجه گرفت این پروژه قصد دارد رکورد آزاد راه تهران شمال رادر بد قولی مسئولین بشکند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه