مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان:

دوره تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری در گیلان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: دوره تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری در گیلان برگزار می‌شود.

دوره تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، محسن جعفری در نشست با جمعی از برگزیدگان دوره حرفه‌ای خبرنگاری سازمان بسیج رسانه گیلان، گفت: مهمترین هدف بسیج رسانه تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مطالبات مقام معظم رهبری از رسانه‌ها محقق شود، افزود: آگاه‌سازی مهمترین وظیفه رسانه‌ها با رعایت تهذیب است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: تقویت دانش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای روزنامه‌نگاران و پرورش نیروی متخصص روزنامه‌نگاری در شهرستان های گیلان از سیاست‌های آموزشی این سازمان است.

جعفری با بیان اینکه تداوم آموزش فعالان رسانه‌ای یک اصل مهم و مترقی است، تاکید کرد: امیدواریم با تقویت زیرساخت‌ها و منابع علمی روزآمدٰ، رسانه‌ها به درجات از پیش تعیین شده از رشد و بالندگی در عرصه‌ اطلاع‌رسانی برسند.

وی با اشاره به اینکه در پنج سال گذشته دو دوره آموزش خبرنگاری توسط وزارت ارشاد در گیلان اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: دو دوره مقدماتی و یک دوره حرفه‌ای خبرنگاری را نیز سازمان بسیج رسانه در گیلان برگزار کرده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: با اثرسنجی و ارزشیابی صورت گرفته در مرحله شناسایی نخبگان رسانه‌ای دوره‌های آموزشی برگزار شده در گیلان برای برگزاری دوره تربیت‌مربی روزنامه‌نگاری در این استان هستیم.

جعفری با بیان اینکه این دوره با حداکثر ۲۵ شرکت کننده منتخب و پس از تصویب در سازمان بسیج رسانه کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در تمامی شهرستان‌های گیلان حداقل یک تا دو مربی روزنامه‌نگاری را آموزش دهیم.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه