موضع گیری بسیج دانشجویی بنت الهدی صدر؛

فراموشی فتنه منافع چه کسانی را نجات می بخشد/ چطور ولایی هستید اما مواضعی متضاد با ولی فقیه بیان می کنید

آقای نماینده چطور خود را ولایی می نامید وقتی علنی مواضعی متضاد با ولی فقیه بیان می کنید و احسنت چند نماینده را خریدار می شوید‌؟

فراموشی فتنه منافع چه کسانی را نجات می بخشد/ چطور ولایی هستید اما مواضعی متضاد با ولی فقیه بیان می کنید

به گزارش ۸دی، به نقل از پرنیان گیل ، موضع گیری بسیج دانشجویی بنت الهدی صدر درمورد نطق اخیر آقای نماینده ی مردم شهر رشت:

1395-03-22_13-51-33

بسم الله الرحمن الرحیم

هفت سال از کودتای مخملی دستان پشت پرده آمریکا برای فلج کردن مهره کلیدی قدرت در منطقه می گذرد.موقعیتی که با مشارکت نزدیک به ۸۰ درصدی مردم می توانست فرصتی برای خیز مجدد نظام باشد اما صد افسوس باوجود خیانت های برخی نانجیبان که از ابتدا نیز پایبندیشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در هاله ابهام بود به تهدیدی برای نظام بدل شد. فتنه ایی که کشور را به تشویش کشاند و اشک از دیدگان آن رهبر فرزانه جاری ساخت.
اما از سویی حقیقت برخی خواص بی بصیرت و منافقان پنهان شده در لباس ولایتمداری را برای ملت روشن نمود و درس عبرتی شد برای آنان که طمع دشمن را برانگیختند و دشمن را جری تر کردند.انقلاب رنگی که شکست آن برای اولین بار در ایران معادلات قدرت را در عرصه بین الملل برهم زد و بیماری عمیقی که جز با عنصر ولایت درمان پذیر نبود و نظام را در برابر بسیاری از تهدید ها واکسینه کرد
اما اکنون بعد از چند سال و پس از رسوا شدن دست اندرکاران و فتنه گران ناسپاس ، در کمال تعجب اظهارات و اقداماتی از گوشه و کنار به چشم میخورد که چشم پوشی از آن ها اجحاف در حق نظام اسلامی است.سخنانی که انتشار آن ها در برخی رسانه های معاند سخنان آن پیر انقلاب را که فرمودند:”اگر دشمن از شما تعریف کرد بدانید اشتباه کرده اید”. را در ذهن تداعی میکند.
آقای مهندس جعفرزاده! جانباز پرتلاش و نماینده مردم ولایتمدار رشت در مجلس شورای اسلامی، در سالهای اخیر پیرامون مسئله فتنه بیانات تند و آتشینی در محکومیت و خیانت های فتنه گران در قبال نظام عرضه داشتید ، حال چه علتی برای تغییر ۱۸۰ درجه ایی در مواضعتان وجود دارد که اکنون می گویید:«داستان فتنه تا کی میخواهد ادامه داشته باشد؟»
جناب آقای جعفرزاده مگر سخن صریح رهبری که فرمودند:سکوت در برابر فتنه حکم حمایت از آن را دارد را از خاطر بره اید ؟و اینکه فتنه خط قرمز نظام است ؟زنگ بیدار باشی که یک بار به صدا در آمد تا سنگ محک ملت باشد و آنها را به خود آورد تهدید کننده منافع چه کسانی است که سعی در فراموشی آن دارید؟
نائب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس،چطور خود را ولایی می نامید وقتی علنی مواضعی متضاد با ولی فقیه زمان را بیان می کنید و احسنت احسنت چند نماینده را و افسوس مردم انقلابی را خریدار می شوید‌؟
ملت ولایی خون های به ناحق ریخته شده به دست دجالان استکبار را فراموش نخواهند کرد.
حافظه این ملت تلخی شنیدن« أین عمار» از لسان نائب منتقم حضرت ثارالله علیه السلام را هنوز در گوش جانش احساس میکند و انگشت دریغ بر دندان می ساید.
حرمت شکنی های عاشورا از یادها نخواهد رفت آن گناه بزرگ فتنه گران قابل فراموشی نیست و اگر شما هشت دی را از خاطر برده اید از تداعی نام آن هنوز هم لرزه بر هیمنه استکبار می افتد .
هیهات که بغض فروخورده ی این ملت ولایی دوباره سرباز کند که مسلما برای خواصی که چند سالی است با آنها به مماشات برخورد شده اوضاع مساعدی ایجاد نخواهد شد.
جنبش دانشجویی انقلابی تر از هر زمان دیگری
دل و جان به منویات رهبر فرزانه آماده ی سربازی از کیان این نظام ولایتمدار است.
آقای جعفرزاده نطقی که اخیرا در صحن علنی مجلس بیان فرمودید موجب تشویش و نگرانی بسیاری از دانشجویان و متعهدان به نظام و انقلاب شده است در همین راستا و پیرو ابهامات ایجاد شده ما دانشجویان بسیجی رسما خواستار حضور جنابعالی در جمع دانشجویان برای پاسخگویی و رفع شبهات ایجاد شده هستیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته‌.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه