سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش خبرداد:

گرامیداشت روزکتاب، کتابخوانی و کتابدار در کتابخانه های املش

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش گفت: کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان املش همزمان با گرامیداشت روز کتاب ،کتابخوانی و کتابدار برنامه های ویژه ای به منظور معرفی کتابخانه ها به انجام رساندند.

گرامیداشت روزکتاب، کتابخوانی و کتابدار در کتابخانه های املش

سیدمهدی علوی در گفتگو با خبرنگار املش ما  با اشاره به فرارسیدن ایام بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: کتابخانه‌های عمومی شهرستان املش برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در رده‌های سنی مختلف برای علاقه‌مندان برگزار می‌کنند تا گامی مؤثر در راستای جذب و جلب رضایت هرچه بیشتر عموم مخاطبان بردارند.
وی با اشاره به بخشهایی از این ویژه برنامه های فرهنگی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه تازه های کتاب ،مسابقه فرهنگی از کتاب من و کتاب، تهیه بروشور با موضوع کتاب و کتابخانه، نمایشگاه کارتون کتاب،پخش فیلم برای گروه سنی کودکان و نیز مسابقه مقاله نویسی از جمله این برنامه ها بوده است.
علوی همچنین اضافه کرد: در این ایام همچنین نشست کتاب‌خوان مدرسه ای قصه‌گویی برای کودکان مهدکودک، قصه گویی مادران برای کودکان، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخانه و اهداء جوایز، برگزاری نقاشی روی پرده ، برگزاری نمایشگاه نقاشی اعضای فعال کودک و نوجوان با موضوع کتاب و کتابخانه در حال برگزاری است.
گفتنی است شهرستان املش دارای ۳باب کتابخانه عمومی فعال است که در طول سال نیز با برگزاری برنامه های متنوع برای اعضای خود موفقیتهای چشمگیری به دست آورده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه