فرماندار رشت مطرح کرد:

بهره برداری از ۳واحد صنعتی با اشتغال زایی هزار نفر/ رفع موانع تولید با تکیه بر منابع دولتی امکان پذیر نیست

فرماندار شهرستان رشت گفت: کارگاه های رها شده در شهرک صنعتی رشت شناسایی می شوند.

بهره برداری از ۳واحد صنعتی با اشتغال زایی هزار نفر/ رفع موانع تولید با تکیه بر منابع دولتی امکان پذیر نیست

سید عیسی مهدوی در گفتگو با خبرنگار دیار باران اظهار کرد: فعالیت های عمرانی در شاخه های مختلف مانند اقدامات رفع آب های سطحی در شهر رشت کلید خورده است.

وی با بیان اینکه از جمله سیاست های مهمی که در شهر رشت در دستور کار داریم ، رفع موانع تولید است گفت: رفع موانع تولید تنها با تکیه بر منابع دولتی امکان پذیر نیست.

فرماندار رشت با تأکید براینکه ۱۶۲واحد خرد روی ریل رفع موانع تولید هدایت می شوند ، اضافه کرد: کارگاه های خرد در بدنه نوار صنعتی رشت شناسایی شده اند و آن دسته از کارگاه هایی هم که رها شده بودند با نگاه ویژه استاندار گیلان شناسایی شده اند.

مهدوی با اشاره به کلید خوردن چرخه تولید سه واحد صنعتی در بخش صنایع سلولوزی در شهرک صنعتی ، تصریح کرد: این سه واحد صنعتی از ظرفیت اشتغالزایی بیش از هزار نفر برخوردارند.

وی با بیان این نکته که با رفع مشکلات در زیر ساخت ها این واحد ها در شهرک صنعتی فعالیت خود را از سر می گیرند ، اضافه کرد: دولت به طور جدی دنبال رفع موانع تولید در کشور است، جلساتی هم در این راستا با خود تولید کنندگان و دستگاه های اجرایی و بانک ها داشتیم و از سوی دیگر هم با افرادی که در مشاغل کاریابی فعالیت دارند هماهنگ شده تا جوانان را به سمت این مسیر ها هدایت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه