مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه آزاد گیلان:

حمایت از فتنه برازنده وکیل ملت نیست / زخم فتنه ۸۸ هنوز بر پیکر کشور ترمیم نشده است

مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه زخم فتنه ۸۸ هنوز بر پیکر کشور ترمیم نشده است، گفت: برازنده نماینده مردم نیست که در رفتار و کلامش از فتنه و عاملان آنها حمایت کند.

حمایت از فتنه برازنده وکیل ملت نیست / زخم فتنه ۸۸ هنوز بر پیکر کشور ترمیم نشده است

حجت الاسلام و المسلمین علی کریمیان در گفتگو با خبرنگار ۸دی انکار فتنه را در زمانی که هنوز متهمان اصلی آنها توبه نکرده اند، برازنده یک نماینده مجلس ندانست و اظهار داشت: افرادی که در مناسب کشوری عهده دار وکالت ملت هستند درست نیست که از فتنه حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان در جریان فتنه ۸۸ یک روز زودتر به میدان آمده اند، افزود: قیام مردم رشت در ۸دی نشان از بصیرت بالای این دیار است.

مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه مردم این دیار خواهان دفاع نمایندگان خود از انقلاب و ارزشهای خود هستند، گفت: جعفرزاده یا در موقعیت خاصی قرار گرفت یا می خواست به نحوی مردم داری کند که این اظهارات را در مجلس بیان کرده است.

این کارشناس سیاسی و مذهبی اشتباه فاحش این نماینده مجلس را در حالی که صاحبان اصلی آنها هنوز در سکوت به سر می برند، برازنده مردم رشت نداسنت و تاکید کرد: فتنه گران در سال ۸۸ از آشوب گران خیابانی و فتنه گران حمایت کردند و این هم صدایی نماینده رشت نباید اتفاق می افتاد.

حجت الاسلام کریمیان با اذعان بر اینکه زخم فتنه ۸۸ هنوز بر پیکره کشور ترمیم نشده است، گفت: نماینده رشت باید در رفتارش تجدید نظر کند و بیش از این دل ملت حماسه ساز را نرنجاند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه