نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

رسانه‌ها جلوی سکوت مسئولان در مواجهه با فیش‌های نجومی را بگیرند

نماینده بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، رسانه ها را عاملی مهم برای بازگرداندن پول حقوق بگیران نجومی به بیت المال دانست.

رسانه‌ها جلوی سکوت مسئولان در مواجهه با فیش‌های نجومی را بگیرند

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام اینکه پیگیری های مجلس در خصوص فیش‌های نجومی ادامه دارد، اظهار داشت: مجلس با جدیت دنبال برخورد با متخلفان و حقوق بگیران فیش های نجومی است.

وی با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ و دستگاه‌های مرتبط این مهم را در دست بررسی و تعقیب دارند، افزود: به زودی دیوان محاسابات نیز باید گزارش‌های خود را مبنی بر پیگیریش در خصوص حقوق های نجومی باید به ما ارائه دهد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید جلوی سکوت مسوولان را در مواجهه با فیش های نجومی بگیرند، گفت: رسانه ها دیده بان و نگهبان امور جامعه هستند و باید فیش‌های نجومی را تا برگرداندن به بیت المال دنبال کنند.

خسته بند با تاکید بر اینکه مجلس منتظر گزارش های دیوان محاسبات است، ادامه داد: نمایندگان تا بازپس گیری آخرین ریال از پول بیت المال در پای معامله هستند.

این نماینده مجلس با اذعان بر اینکه باید تدابیری اندیشیده شود تا موضوع حقوق‌های نجومی تکرار نشود، گفت: منافذی در اجرای قانون وجود دارد که باید با بررسی و تحقیق آن موانع رفع شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه