اقتصاد و ابتذال مهمترین برنامه های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی است+ تصاویر

سردار جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره ۵۰۰ شهید صومعه سرا گفت: اقتصاد و ابتذال مهمترین برنامه های دشمن برای نابودی انقلاب است. هدف تمام این برنامه های دشمنان نابودی انقلاب است که تنها با تغییر ماهیت انقلاب اسلامی ایران صورت میگیرد.

اقتصاد و ابتذال مهمترین برنامه های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی است+ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت ۸دی نیوز، یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۰۰ شهید والامقام شهرستان صومعه سرا با سخنرانی سردار جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، عصر پنجشنبه در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد.

yadvare-shohada (27)

سردار جزایری در ابتدا با تاکید بر جایگاه شهرستان صومعه سرا در استان گیلان، اظهار داشت: صومعه سرا از نظر تاریخی، مذهبی، علمی و سیاسی و مهمتر از همه بصیرت سیاسی آنگونه که بنده اطلاع دارم از شهرستانهای برتر استان گیلان است.

جزایری در ادامه با اشاره به عظمت مردم ایران اسلامی، گفت: برای وصف عظمت شما مردم بزرگوار همین بس که بزرگترین های استکبار جهانی به دشمنی با شما به پا خواسته اند. برای توصیف عظمت و بزرگواری شما همین موضوع کافیست.

yadvare-shohada (16)

معاون امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه یاد آور شد: که امام بارها فرمودند که این همه جنگ برای گرفتن خاک نبود بلکه برای ایجاد حکومت اسلامی بود. برای جلوگیری از ادامه چپاولگری استکبار جهانی بود. صدام هم همان اوایل جنگ صحبت از گرفتن خاک میکرد امام بعدها دهان باز کرد و گفت که جنگ برای نابودی انقلاب اسلامی ایران است.

مسعود جزایری با اشاره به صحبتهای امام و مقام معظم رهبری درباره ادامه دشمنی با استکبار جهانی و متوسل شدن دشمنان به جنگ نرم  تصریح کرد: در مقطع جنگ حضرت امام علت جنگ را تشکیل حکومت عدل اسلامی دانست. پس از آن مقام معظم رهبری هم همین را گفتند. پس تا زمانیکه این نظام و انقلاب هست و تازمانی که این روحیه استکباری و سلطه خواهی در دشمنان وجود دارد، ما به این جنگ خاتمه نمیدهیم.

yadvare-shohada (18)

جزایری به برنامه های دشمنان برای انحراف و درنهایت نابودی انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن میگوید بهترین راه مقابله با ایران فروپاشی از درون است. اگر جمهوری اسلامی ایران را نمیشود نابود کرد باید به مهار و درنهایت در قفس انداختن اش فکر کرد و از طریق اولا گفت و گو وتماس و در ثانی اعمال فشار بر ایران از داخل و بیرون کشور، ایران را از راهی که میرود پشیمان کرد و با غرب هماهنگ نمود.

وی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از برنامه های دشمنان برای نابودی انقلاب فشل کردن اقتصاد ایران است، گفت: این هدف دشمن است که اقتصاد ایران را زمین گیر کند. فلذا نباید برای منابع مالی و اقتصادیمان، نگاهمان و جهت حرکتمان به سمت خارج باشد. خارج یعنی جمعی از استعمارگران و مستکبرین که در مقابل این نظام و انقلاب ایستانده اند. چون دیروز بیست و چند کشور قدرتمند چه از نظر سیاسی و چه از نظر دفاعی و مالی به عراق کمک کردند و در صف مقابل این انقلاب ایستاند. امروز هم همانها هستند که ادعای کمک به ایران را دارند. این دشمنان خوبی ما را نمیخواهد و فقط به نابودیه ایران فکر میکنند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اظهار اینکه یکی از مهمترین برنامه دشمن برای نابودی انقلاب کشیدن جوانان به ابتذال است، تصریح کرد: ابتذال اخلاقی، رسوخ در خانواده ها، روسخ در دل پیر و جوان ، دختر و پسر و  زن و مرد، برای به فساد کشاندشان از مهمترین برنامه ی دشمنان است. اخلاق را میخواهند از این جامعه دین مدار بگیرند. به وسیله هجوم هزاران فیش ماهواره به ایران و کارهای از این قبیل.

yadvare-shohada (15)

جزایری در پایان گفت: هدف تمام این برنامه های دشمنان نابودی انقلاب است که تنها با تغییر ماهیت ایران صورت میگیرد. باورهای ما را، رفتار ما و افکار ما را طوری تغییر دهند که خودشان میپسندند. دیروز هدف دشمن تصرف سرزمین بود و مردم ما به دفاع از خاک خویش پرداختند و فرزندانشان را فدا کردند. امروز هم در جنگی بسیار پیچیده تر قرار داریم. دشمنان صفی طولانی تر تشکیل داده اند با کینه ای قدیمی تر. امروز هم جامعه ما نیاز به رزمندگانی چون دیروز دارد که با سلاح ایمان و بصیرت از باورها واعتقاداتشان دفاع کنند.

گفتنی است قبل از سخنرانی سردار جزازیری، مداحان به مدیحه سرایی و حضار به سینه زنی پرداختند.

همچنین در ادامهمیتوانید گزارشی تصویری از این مراسم باشکوه را ببینید:

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه