واکنش امام جمعه رودبار به سخنان نماینده‌ی رشت:؛

اظهارات نماینده رشت کفران نعمت ولایت بود / حمایت از فتنه هم نوایی با منافقان است

امام جمعه رودبار اظهارات نماینده رشت در مجلس و حمایت وی را از فتنه به شدت محکوم کرد و این اظهار نظرها را هم نوایی با منافقان دانست.

اظهارات نماینده رشت کفران نعمت ولایت بود / حمایت از فتنه هم نوایی با منافقان است

حجت الاسلام والمسلمین مسعود داوودی در گفتگو با ۸دی مواضع ائمه جمعه را در خصوص فتنه و اظهارات پیرامون آن همچون آفتاب روشن دانست و اظهار داشت: فتنه خط قرمز مد نظر نظام، رهبری و ملت ایران است و بی پرده اظهار نظر کردن در باره آن به شدت محکوم است.

وی با بیان اینکه اظهارات یکی از نمایندگان رشت در مجلس ناپخته بود، افزود: کسی که بر اساسی ترین کرسی کشور تکیه زده است نباید هر حرفی را بر زبان براند.

امام جمعه رودبار، مجلس را محل عصاره ملت دانست و گفت: بی پروا سخن گفتند بین نیروهای مردمی اختلاف و شکاف ایجاد می کند.

حجت الاسلام داوودی با بیان اینکه فعالان فتنه دهن کجی به اصل ولایت فقیه کردند، اظهار کرد: فتنه گران پای خود را از گلیم درازتر کردند و به مقدسات ملت مسلمان همچون عاشورا کردند.

وی با بیان اینکه نماینده رشت نباید از فتنه گران حمایت کند، خاطرنشان کرد: سیاستمداران و اثر گذاران کشور باید مواضع خود را نسبت به اصل حکومت و چگونگی رفتار با آن مشخص کنند.

امام جمعه رودبار، رفتار جعفرزاده (نماینده‌ی رشت) را زیگزاگی توصیف کرد و گفت: تمام حیات مسوولان از سفره نظام است و بعد برخی ها با کنایه به اعتبار نظام دهن کجی می کنند.

داوودی اظهارات این نماینده را کفران نعمت ولایت دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری کسانی که چنین غلطی کردند باید از ملت عذرخواهی کنند.

وی عذرخواهی نکردن فتنه گران را لج بازی آنان برشمرد و اذعان کرد: کینه توزی فتنه گران تا حدی است که پس از گذر سالها باز هم از فتنه گران حمایت می کنند.

امام جمعه رودبار با اعلام اینکه حمایت از فتنه هم نوایی با منافقان است، گفت: فتنه ۸۸ باعث ابراز امیدواری منافقان و سهم خواهی آنها از انقلاب شد.

داوودی ضمن رد و محکوم کردن موضع نماینده رشت در خصوص فتنه یادآور شد: این قباحت دارد و زشت است که سر سفره نظام بنشینند و مانند کسی که سر شاخه بشیند، زیر شاخه را قطع کنند.

امام جمعه رودبار گفت: این نماینده مجلس باید نسبت به مواضع خود تجدید نظر کند و از مردم عذرخواهی کند.

وی عذرخواهی را منش بزرگان دانست و ادامه داد: جعفرزاده باید از ملت عذرخواهی کند وگرنه شکاف در جامعه ایجاد می شود و آغازگر دو دستگی در جامعه وی بوده و باید خود نیز مهر اتمام را بر آن بزند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه