حمله افراطی ها به بنر حسین شریعتمداری در رشت + تصاویر

متاسفانه این بدرفتاری ها تقریبا از سال ۸۸ شیوع پیدا کرده است و معلوم هم نیست که چه کسی به خود جرات داده تا در یکی از میادین شلوغ و اصلی کلانشهر رشت چنین کار غیراخلاقی را انجام دهد.

حمله افراطی ها به بنر حسین شریعتمداری در رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  بهجت نیوز، حسین شریعتمداری که به واسطه مقالات اش داغ زیادی بر دل خیلی از کج اندیشان نهاده قرار است ۷دی ماه امسال در مسجد بالا محله شهرستان فومن به ایراد سخنرانی بپردازد.

بر همین منوال بنرهای اطلاع رسانی از حضور ایشان در سطح شهر و حتی شهرهای همجوار فومن نصب شده است اما متاسفانه معلوم نیست چه کسانی بنر مربوط به این مراسم در رشت آنهم دُرُست در انتهای خیابان بیستون منتهی به سبز میدان فقط قسمت تصویر سران فتنه که در زیر این بنرگنجانده شده بود را پاره کردند! 

متاسفانه این بدرفتاری ها تقریبا از سال ۸۸ شیوع پیدا کرده است و معلوم هم نیست که چه کسی به خود جرات داده تا در یکی از میادین شلوغ و اصلی کلانشهر رشت چنین کار غیراخلاقی را انجام دهد.

4545

545454-1

545454-2

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پویا
هرکی که اینکار رو کرده واقعا کار درستی کرده. به نظر من خیلی زشته که نیروهایی که زمانی در این کشور مسئولیت اجرایی رو داشتن و محبوب دل مردم هستن به خاطر اعتراض به وضعیت جامعه اونهم در شرایطی که همه میدونند اعتراضشون به حق و درست بوده فتنه گر بدونیم. خوبه دیدید احمدی نژاد تو این 8 سال چه گند عظمایی به کشور زد. حالا به یاد نگرانیهای 4 سال پیش سید بزرگوار میرحسین عزیز میافتم که میگفتم من احساس نگرانی و تکلیف کردم که وارد گود انتخابات شدم. واقعا فقط 8 سال درجا زدیم. فقط از مسئولین دروغ و ناسزا و بی احترامی و ... شنیدیم. همین شریعتمداری خودش حامی اصلی احمدی نژاد و جریان انحرافی بود
دیارباران
“دیار باران “برای همیشه تاریخ به روزی همچون “۸ دی”درتقویم پر بصیرت خود می نازد http://www.diyarebaran.ir/%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%AD%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%87-9-%D8%AF%DB%8C/
یاس
سلام آقای پویا مردم محبوبیت به این افراد رو به شما اعلام کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معیار درست یا غلط رو شما خواهشا عنوان نفرمائید!!!!
شهید گمنام
ببین برادر من ، من اولا از هیچ حزب و گروهی دفاع نمی کنم چون 8 سال پیش از آقای احمدی نژاد دفاع کردیمو بعد مطعسفانه با این کاراییی که این اواخر ایشون انجام دادن نتونستیم جمش کنیم،و ما حزب اللهی ها به خاطر این که از ایشون دفاع کرده بودیم تاکید میکنم دفاع (کرده بودیم )ماهم در لیست ایشون قرار گرفتیمو چوب ندانم کاری های ایشونو(بهتر بگم آقای مشایی) و خوردیم، این از آقای احمدی نژاد. در مورد سید بزرگوارتون میر حسین عزیزتون همین بس که این آقا سید خودش از نسل امام حسین(ع) میشه آیا این میر حسین عزیزتون احترام جدشو تو عاشورا نگه داشت؟؟؟؟؟ این سید بزرگوارتون که از دو روز مونده به اعلام نتایج تا روز شمارش آرا n تا بیانیه داده بود تو هتک حرمت به ابا عبذلله و پاره کردن تمثال حضرت امام(ره) و آتش زدن پایگاه بسیج و حسینیه و خیمه حضرت زینب(س) و مسجد و آشوبگری و . . . . . . . یه دونه بیانیه داد که اعلام برائت بکنه با آشوب گرا؟؟؟؟ منتظر جواب حضرت عالی هستم.
شهید گمنام
مدیونه شهدا میشید اگه بتونید منطقی جواب این دوست عزیزمونو بدید و ندید . . . . . . . . قابل توجه برادرا وخواهرای حزب اللهی که این کامنت ساعت 8 شب گزاشته شده و تا العان جواب داده نشده، من نمیدونم. خودتون میدونید و محمود قلی پور و ابراهیم همت و حسین خرازی و . . . .
سید سجاد
آقا پویا عزیز شماها رو ول کنید انقلاب رو دو دستی تحویل میدید دست نا اهلش.
کاکتوس
درد ما این است گاهی ساربان - میکند خر را رییس کاروان . آقا پویا این رییس بزرگوار شما بد جوری شماهارو دنبال خودش کشونده تو کاروان . دنبال نان باش که خربزه آبه
در حاشیه