معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان:

استاندار آدم عادلی است و برابر قانون دستورات را می‌دهد/ در زمینه گازرسانی ۱۰۰ بار تدبیر شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه ارتقاء شاخص خدمات زیربنایی در گیلان ملموس است گفت: استاندار آدم عادلی است.

استاندار آدم عادلی است و برابر قانون دستورات را می‌دهد/ در زمینه گازرسانی ۱۰۰ بار تدبیر شد

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ حجت شعبان پور امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه توقف و کندی روند اجرای پروژه‌ها تنها مربوط به منابع مالی نیست اظهار داشت: عدم هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی باعث کندی کار می‌شود و به همین دلیل جلساتی بنا بر درخواست فرمانداران برای رفع موانع احتمالی پروژه‌ها پس از احصا و بررسی در جلسه مشترک با حضور مدیران کل برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به تعیین وقت برای انجام عملیات پروژه‌ها بررسی‌شده در جلسه امروز گفت: یک نفر در دفتر فنی استانداری و یک نفر نیز در فرمانداری مأموریت پیگیری مصوبات را بر عهده خواهد گرفت و پس از ۶۰ روز مجد روند انجام کارها موردبررسی قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بابیان اینکه آستانه‌اشرفیه ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و کاهش نرخ بیکاری دارد افزود: همان‌طور که فرماندار آستانه‌اشرفیه مطرح کرد ما نباید تکیه‌بر منابع محدود مالی دولت داشته باشیم، بلکه باید شرایط جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و استفاده از خیرین برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی و فرهنگی فراهم شود.

وی به تصویب سه هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بر اساس مصوبات هیئت دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به گفته شهردار در رابطه با طرح تفصیلی قرار شد ظرف ۱۰ روز آینده جلسه‌ای در همین رابطه در دفتر بنده برگزار شود.

شعبان پور با اشاره به اینکه در دو سال اخیر شاخص آسفالت راه‌های روستایی این استان از ۳۹ درصد، به ۵۱ درصد رسیده است افزود: شاخص آب روستایی گیلان از ۶۴ درصد به ۷۴ درصد افزایش‌یافته که به عقل افتادگی ۱۴ درصدی از میانگین کشور رسیدیم

وی در رابطه به وضعیت گاز خانوارهای گیلانی گفت: در زمینه گازرسانی شاخص بهره‌مندی از ۶۴ درصد به ۹۳ درصد افزایش‌یافته که به نظر من این صد تدبیر بود که پولی را به گیلان آوردیم که پنج برابر اعتبار استانی است که این ماحصل تشکیل از کارگروه مدیران مربوط به حوزه مجوز گاز در نخستین روز اعلام بند ق بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بابیان اینکه روند اجرای طرح‌های عمرانی استان گیلان در چند سال اخیر، باوجود مشکلات اعتباری، روند مناسبی دارد افزود: استاندار آدم عادلی است و برابر قانون دستورات را می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان آستانه‌اشرفیه به تأمین آب کشاورزی، تعمیر و بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ، لایروبی آب‌بندان ها، وضعیت پل چوبی بندر کیاشهر، طرح جامع تفضیلی و توسعه زیرساخت گردشگری منطقه بوجاق، احداث ایستگاه تحقیقاتی بادام‌زمینی، آخرین وضعیت سد لاستیکی انبارسر، طرح‌های مختلف کشاورزی، اجرای پروژه‌های تأمین برق، هدایت آب‌های سطحی، طرح‌های بازآفرینی، طرح‌های هادی، سندهای روستایی، اصلاح شبکه‌های فرسوده برق روستایی از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که در این جلسه موردبررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه