مشکلات جامعه با تحقق حماسه اقتصادی رفع می شود

نماینده عالی دولت در استان گیلان گفت: مشکلات جامعه بویژه معضل بیکاری با تحقق حماسه اقتصادی مورد تاکید رهبری معظم انقلاب رفع می شود.

مشکلات جامعه با تحقق حماسه اقتصادی رفع می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ در جلسه کارگروه اشتغال استان، با تاکید بر تلاش تمامی مسوولان برای تحقق حماسه اقتصادی افزود: مدیرانی که مصوبات اشتغال زایی را به خوبی اجرا نمی کنند و در جذب اعتبارات ملی عملکرد مناسبی ندارند، باید پاسخگو باشند.

وی با ابراز نارضایتی از عملکرد برخی مدیرانی که دغدغه اشتغال ندارند، ادامه داد: با توجه به بیکاری بسیاری از جوانان تحصیلکرده استان ، نباید با دستگاه هایی که عملکرد مناسبی ندارند، مماشات کرد.

نجفی پیگیری تخصیص بودجه های ملی و اعتبارات کشوری را یکی از موارد مهم در ارزیابی مدیران استان اعلام و از برگزاری جلسه ای به همراه مجمع نمایندگان پیرامون مسائل مختلف استان با رییس جمهوری هفته آینده در تهران خبر داد .

وی در ادامه سخنانش با تاکید براجرای دقیق مصوبات شورای اشتغال استان از سوی مدیران دستگاه های اجرایی استان خاطرنشان کرد: این شورا از این پس هر ۱۵ روز، تشکیل جلسه می دهد.

استاندار گیلان همچنین بر فعال شدن دبیرخانه کارگروه اشتغال استان برای پاسخگویی بیشتر و ارائه آمارهای صحیح به مردم تاکید کرد.

نجفی با تأکید براینکه تمامی منابع اختصاص داده شده به گیلان باید جذب شود، گفت: مدیران در برابر مشکلات استان از جمله بیکاری باید پاسخگوی مردم و خانواده معظم شهدا باشند.

نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بسیاری از اعتبارات گیلان در اختیار ۶۰ نفر است، گفت: این در حالیست که ۵۲ هزار کشاورز به دلیل بدهی اندک با مشکلات بانکی مواجه هستند.

وی با اشاره به ارسال نامه ای به معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی گیلان به دلیل نبود نقدینگی درحال تعطیل شدن است و با مشکلات فروانی مواجه اند.

نجفی همچنین در خاتمه سخنانش با گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: حماسه آفرینی در صحنه های مختلف سیاسی مانند نهم دی که روز پاسداشت و تجدید پیمان امت با ولایت فقیه است، باید با توجه ویژه به مسائل اقتصادی ، اشتغال و تحقق حماسه اقتصادی همراه باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه