تنها راه نجات از دام زورگویان و مستکبران قوی بودن است +گزارش تصویری

سردار نقدی در مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور در دانشکده تربیت بدنی گیلان: امروز وظیفه همه ما که امروز پرچم بسیج کشور را در دست گرفته ایم این است که الگویی جوانان کشور باشیم .

تنها راه نجات از دام زورگویان و مستکبران قوی بودن است +گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار ورزشی ۸دی نیوز، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور در دانشکده تربیت بدنی گیلان با اشاره به اینکه میزبان این دوره از مسابقات سرزمین دلاورد مردی است که همه ایران مدیون رشادتهای آن هستند میرزاکوچک خان جنگلی را منادی اسلام خواند و در ادمه با اشاره به وجود ۸۰۰۰ شهید دفاع مقدس در گیلان افزود: همه این ها نشان از ان دارد که روحیه جوانمردی و پهلوانی در گیلان موج می زند.

DSC_0303---Copy

وی با اشاره به نحوه به شهادت رسیدن شهید املاکی ،و با تاکید بر اینکه پهلوانی و مردانگی بالاتر از قهرمانی است تصریح کرد:فقط در مکتب اسلام است که چنین انسانهای بزرگ و فداکاری پرورش می یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین فداکاری و رشادتهای بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس را ستودنی خواند و تاکید کرد : این روحیه پهلوانی و جهاد ی ،الگویی بی نظیر برای بسیجیان امروز است.

سردار نقدی با اشاره به تجهیز رژیم بعث به انواع سلاحهای شیمیایی در طول جنگ تحمیلی توسط آلمان و امریکا  ،رشادتها ی شیرمردان و شیر زنان ایران را مهم ترین دلیل پیروزی ایران اسلامی دانست و افزود:امروز زورگویان مستکبر میخواهند به بهانه سلاح شیمیایی به سوریه حمله کند.

وی با این توضیح که هنگامی که دنیای استکبار به ایران حمله کرد با ایستادگی ملت ایران ثابت شد که اسلام کشورها را به جلو می‌برد افزود: تنها راه نجات از دام زورگویان و مستکبران قوی بودن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  زر ،زور و تزویر را سه سلاح زورگویان دنیا برای به زانو درآوردن جهان اسلام عنوان کرد و در ادامه تحصیل ،تهذیب و ورزش را ۳ ابزار مناسب برای مقابله با سلاح دشمن عنوان کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه موفقیت در ورزش نیازمند دو خصوصیت توکل به خدا و تلاش خستگی ناپذیر است خطاب به ورزشکاران نوجوان  گفت : با پشتکار می‌توان بر سکوهای قهرمانی قرار گرفته و مهم‌تر از آن بندگی خداوند است و ورزشکاری که قرآن را بر دست می‌گیرد اعتقاد او از قهرمانی مهم‌تر است.

سردار نقدی تهذیب را در ساختن روح و نفس معنا کردو در ادامه راه دست یابی به تهذیب را در گناه نکردن و انجام واجبات دانست و خاطرنشان کرد:امروز وظیفه همه ما که امروز پرچم بسیج کشور را در دست گرفته ایم این است که الگویی جوانان کشور باشیم  .

هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه فعالیت بسیج در امر ورزش به صورت پایه ای پی گیری می شود افزود: بسیج باید دارای قابلیت‌ها و استعدادهایی باشد که بتواند الگو شود.

DSC_0254

وی با اشاره به اینکه بسیج عملکرد موفق در عرصه‌های مختلف داشته است خاطرنشان کرد: بسیج به دنبال استعدادیابی و الگو شدن در پهلوانی و قهرمانی است.

وی با این توضیح که کسی که مسیر بسیج را طی کند و به سکوی قهرمانی و پهلوانی برسد، می‌تواند الگو باشددر ادامه  به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت  : همه ملتها می توانند برای پیروزی انقلاب خود و رسیدن به استقلال  مسیر ایران  اسلامی را طی کنند و برای اینکه در این مسیر موفق باشند باید از الگوی بسیج استفاده کنند.

لازم به ذکر است در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی سازمان ورزش بسیج کشور تیم‌های خراسان رضوی، گیلان و استان فارس به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند و نیز علی سجادی ورزشکار نوجوان گیلانی  به عنوان ورزشکار با اخلاق معرفی شد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه