پیام مدافع حرم و فرزند شهید خطاب به نماینده رشت؛

آقای نماینده سینه چاک کسانی شده اید که کشور را تا لبه پرتگاه بردند/ یادتان باشد شمر هم از جانبازان صفین بود

فرزند شهید خلیل الله جعفری در واکنش به اظهارات یکی از نماینده های رشت که در حمایت از فتنه گران یادداشتی را منتشر کرد.

آقای نماینده سینه چاک کسانی شده اید که کشور را تا لبه پرتگاه بردند/ یادتان باشد شمر هم از جانبازان صفین بود

به گزارش ۸دی، احمد جعفری فرزند رزمنده شهید خلیل الله جعفری از شهدای کربلای ۵ شلمچه در واکنش به اظهارات یکی از نماینده های رشت که در حمایت از یکی از وزرای پیشنهادی که متهم به حضور در فتنه بود و بسیاری او را از شمار فتنه گران می دانستند نطق کرده بود در یادداشتی نوشت:

در روزهای گذشته مطالبی به حمایت از فتنه گران از زبان نماینده مردم شریف رشت بیان شد که باعث جریحه دار شدن دل یادگاری شهدا گشته که لازم دانستم پاسخی ارایه و به عرض برادر جعفرزاده برسانم.

جناب آقای جعفرزاده شما خود را سینه چاک افرادی می دانید که خیانت کوفیان را تکرار کردند اما صدای سوزناک آقا را بیاد نمی آورید که بغض فرمود جان ناقابلی دارم که مادرش زهرا(ص) در آن روز گریست.

حضرت عالی فتنه ۸۸ را خیلی سبک می پندارید اما مردم ولایت مدار ایران اسلامی خوب می دانند که دوستان و یارانی که شما سینه چاک آنان شده اید نظام و رهبری را نشان گرفته بودند.

آقای جعفرزاده برای این بنده حقیر سوالی پیش آمده است که چه زود از غافله عقب کشیدید. چه زود خودتان را باختید. آقای جعفرزاده یادتان باشد شمر هم از جانبازان صفین بود که از خط ولایت خارج و تا روز قیامت لعن و نفرین را برای خودبه یادگار گذاشت.

آقای جعفرزاده حمایت از اصل ولایت فقیه مرد عمل میخواهد نه مثل دوستان شما که حرمت ارباب شکستند. حرمت علمدار کربلا را شکستند، آیا وصیت پدر شهیدم چنین بود.

پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش پدر شهیدم و شهدا نبود، آیا این رسم رفاقت با شهداست، شما سینه چاک کسانی شده اید که مسجد را به آتش کشیدند، خونها ریختند و کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند و با منافقین و سلطنت طلبان هم صدا شدند.

آقای جعفرزاده سکوت حزب الله و ما فرزندان شهدا نشان از قانون مداری ماست اما اگر زمانش فرا برسد و احساس تکلیف کنیم یقین داشته باشید از روی فتنه گران رد خواهیم شد و عاشورایی دیگر تکرار خواهیم کرد.

به سران فتنه و دوستانشان به عنوان یک فرزند شهید هشدار می دهم صبر حزب الله حدی دارد اما اگر آقای مان ولی امر ذره ای ناراحت و اندوهگین شود و قلب نازنینش به درد آید یقین داشته باشید سربازان ولی امر همچون پدران شهیدمان جانمان را ندید خواهیم گرفت و کربلای حسین (ع)  را تکرار می کنیم.

آقای جعفرزاده اینجا کوفه نیست خوارج علم شوند، مالک اشتر نمرده است اباذر همیشه هست، در پایان این شعر را به برادر جعفرزاده تقدیم می کنم:

”  این گردباد های به غیرت درآمده /  تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند ”

احمد جعفری در گفتگویی نیز در خصوص هدفش از رفتن به جنگ با داعش گفت: اعتقادم براین بود که حرم پدر امام عصر(عج) درخطر است و احساس تکلیف کرده و برخود واجب دیدم که لباس رزم بپوشم و عازم میدان نبرد با داعش شوم
وی با اشاره به اینکه تمامی هزینه های سفر را شخصا متقبل شده است افزود :از فرودگاه امام خمینی (ره)به سمت نجف اشرف پرواز کردم و در آنجا با خودروی کرایه ای به شهر سامرا رسیدم و آنجا بود که چند دوست مبارز پیداکردم و با کمک آنها به نیروهای داوطلب جنگ، ملحق شدم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
وحید
خدا حفظت کنه رزمنده. این آقای نماینده ی حامی فتنه اگه الان اینجا خیلی راحت داره اظهار نظر میکنه و به صورت خانواده های شهدا چنگ می اندازه و خون شهدارو پایمال می کنه و باز در امنیت کامل به سر می بره، فقط به خاطر رشادت های پدربزرگوار شما و شما و دوستانتان امثال شهید سیرت نیای عزیز می باشد و بس. بدترین چیز نفاقه . انحراف از اسلام با چهره ی منافقانی چون ابوسفیان و معاویه شروع شد و به یزید ملعون و آن جنایتهاش رسید. خدا ابوسفیان های زمان را لعنت کند.
احمد امیری
داستنان فتنه گری وخیانت به کشور کی تمام می شود ؟
در حاشیه