کشف ۷ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن حیوانی تقلبی از یک کارگاه در رشت

بوی بد و غیر قابل استشمام در محیطی در شهرستان رشت استان گیلان منجر به کشف ۷ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن حیوانی تقلبی از یک کارگاه غیر قانونی تولید روغن در این شهرستان شد.

کشف ۷ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن حیوانی تقلبی از یک کارگاه در رشت

به گزارش ۸دی نیوز ، در پی اعلام سازمان محیط زیست و متعاقب گزارش مردمی مبنی بر اینکه خروج شیرآبه بد بو از یک واحد صنعتی خانگی به داخل  رودخانه سفیدرود، عرصه زندگی را بر حاشیه نشینان و عابران رودخانه تنگ نموده ، موضوع  به صورت ویژه در دستور کارآگاهان آگاهی  قرارگرفت.

کارآگاهان آگاهی با پیگیری غیرمحسوس و با استفاده از رشته آب فاضلاب رویت شده جهت دست یابی به سرمنشاء عزیمت نموده و پس از پیمودن چندین کیلومتر بی راهه و صعب العبوردر شب، در نهایت به محل مورد نظر رسیده و دریافتند که این بوی بد ازکارگاهی می باشد.

اکیپ عملیاتی پلیس آگاهی با حکم قضایی با نمایندگانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی ، محیط زیست و استاندارد از این محل بازدید نموده و دریافتند متهمان در این محل اقدام به جمع آوری ضایعات مرغ شامل استخوان، پا ،پوست و توفاله های موجود در زباله ها نموده و در فرصت مناسب آنهم در شب یعنی از ساعت ۱:۰۰ الی ۴:۰۰ بامداد با امکانات و تجهیزات موجود در کارگاه اقدام به تولید روغن جامد حیوانی غیر بهداشتی و غیر قانونی نموده و آنها را جهت مصارف عمومی در اختیار مشتریان قرار می دادند.

کارآگاهان آگاهی در این کارگاه ۷ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن جامد حیوانی تقلبی، سه عدد دیک بزرگ ،دو مخزن دو هزار لیتری سوخت، یک تانکر بیست هزار لیترینگهداری ضایعات، ۵ تن زباله مرغ شامل ( پوست.استخوان و غیره ….)، یک دستگاه ترازوی دیجیتال، ۴ هزار لیتر سوخت و یک دستگاه ژنراتور برق کشف کردند.

گفتنی است، کارآگاهان هم اکنون درصدد شناسایی متهمان این پرونده می باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه